09.02.09, 23:56
Vobis wzmacnia wizerunek
9 lutego br. rozpoczęła się nowa telewizyjna kampania reklamowa, promująca markę Vobis.
9 lutego br. rozpoczęła się nowa telewizyjna kampania reklamowa, promująca markę Vobis. Głównym założeniem komunikacji jest kontynuacja pozycjonowania firmy, jako zespołu ekspertów, nastawionych na indywidualne doradztwo klientowi i rozpoznanie jego potrzeb. Ponadto poprzez kampanię reklamową Vobis komunikuje szerokiemu gronu odbiorców wprowadzenie do swojej oferty produktów firmy Lenovo i prezentuje dostępnego wyłącznie w sieci sklepów Vobis, notebooka Lenovo Y530.
Kampania telewizyjna rozpoczyna się 9 lutego br. i potrwa do 22 tego samego miesiąca. Spoty 15 i 30 sekundowe obejmą stacje telewizyjne: TVP, Polsat, TVN, TVN7, TV4, TVP Info, oraz stacje tematyczne: Polsat Sport, Dicovery, At Media.
Pojawiające się spoty reklamowe, mają na celu zaprezentowanie firmy komputerowej Vobis jako marki ekspertów specjalizującej się w rozpoznawaniu potrzeb i indywidualnym doradztwie dla konkretnego klienta.
Vobis SA to największa detaliczna specjalistyczna sieć sprzedaży sprzętu cyfrowego w Polsce. Firma oferuje swoim klientom najnowsze produkty i usługi renomowanych światowych marek z dziedziny zaawansowanych technologii informatycznych i telekomunikacyjnych.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze