23.08.06, 19:27
Popcorn: wzrost sprzedaży
Popcorn odnotował także wzrost pod względem czytelnictwa: w I półroczu 2005 czytelnictwo magazynu wyniosło 1,88%, a w analogicznym okresie tego roku - już 2,87%*.
Miesięcznik odnotował również awans magazynu pod względem przychodów reklamowych w segmencie miesięczników młodzieżowych: w I półroczu 2006 r. Popcorn wyprzedził magazyn Twist (Wydawnictwo Bauer) i zajmuje drugie miejsce za miesięcznikiem Dziewczyna (Axel Springer Polska)**.
Marcin Biegluk, dyrektor wydawniczy tytułów kobiecych i młodzieżowych: "Awans Popcornu na drugie miejsce pod względem wpływów reklamowych wśród miesięczników młodzieżowych, a tym samym pokonanie największego konkurenta: rozrywkowego miesięcznika Twist, jest efektem wytrwałej pracy całego zespołu: sprzedaży i redakcji. Mam nadzieję, że ten bardzo pozytywny dla nas trend zostanie utrzymany w kolejnych kwartałach."
* PBC General, zrealiz. przez SMG/KRC A Millward Brown Company, CCS, styczeń-czerwiec 2006, N= 21 376, opracowane przez ASP
** Expert Monitor, styczeń-czerwiec 2006, reklama komercyjna brandowa
Animator Kultury w obszarze czytelnictwa
Biblioteka publiczna w Dzielnicy Bemowo m.st.Warszawy | Warszawa
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze