30.03.09, 20:21
44 / Czterdzieści i Cztery: Rozszedł się prawie cały nakład
Wszyscy ci, którzy nie nabyli jeszcze pisma „44 / Czterdzieści i Cztery” mogą mieć z tym nie lada kłopot. Okazuje się bowiem, że nakład „Czwórek” – 1500 egz. zniknął z półek sklepowych w ponad 95 proc.
Wszyscy ci, którzy nie nabyli jeszcze pisma „44 / Czterdzieści i Cztery” mogą mieć z tym nie lada kłopot. Okazuje się bowiem, że nakład „Czwórek” – 1500 egz. zniknął z półek sklepowych w ponad 95 proc.
Redaktor Naczelny „Magazynu Mesjanistycznego” przyznaje, że redakcja nie spodziewała się takiego zainteresowania ze strony czytelników. "Pierwsze informacje o doskonałej sprzedaży otrzymaliśmy z EMPiKu już po tygodniu, potem musieliśmy dostarczyć do nich "tyle, ile możemy" – mówi dla MediaFM.net Marek Horodniczy. "Tak zrobiliśmy, ale niewiele ponad miesiąc od wprowadzenia pisma na rynek (łącznie z naszą rozsyłką przez www.44.org.pl ) sprzedaż wynosiła już ponad 90%" - dodaje.
Nakład kolejnego numeru ulegnie zwiększeniu do 2500-3000 egz. "Jednak na premierę dwójki "Czwórek" przyjdzie trochę poczekać. Planujemy ją na późną wiosnę" – dodaje Horodniczy, który zaznacza, że priorytetem jest przygotowanie jak najlepszego materiału. "Staramy się utrzymać rytm bliski kwartalnego, ale nic za wszelką cenę. Właśnie dlatego, ze stawiamy na TREŚĆ i na FORMĘ, prace nad każdym numerem trwają długo. Wysmakowana oprawa graficzna autorstwa Jana Zielińskiego (na którą zwracali uwagę wszyscy recenzenci), obowiązkowy dodatek (płyta, broszura, plakat, dvd, itp.), to rzeczy wymagające czasu" - dodaje.
„44 / Czterdzieści i Cztery” to projekt Marka Horodniczego oraz współpracowników, którzy gremialnie opuścili redakcję kwartalnika „Fronda”. Całe przedsięwzięcie zostało sfinansowane z własnych kieszeni członków redakcji (oprócz kosztów związanych z dodatkiem płytowym, który został sfinasowany przez darczyńcę). Pismo redagują m.in. Rafał Tichy, Wojciech Wencel, Szczepan Twardoch.
Marek Horodniczy - współzałożyciel i redaktor naczelny “44 / Czterdzieści i Cztery”. W latach 2005-2007 był redaktorem naczelnym “Frondy”. Autor i prowadzący wielu programów telewizyjnych, ostatnio TV Puls emitowała jego autorski cykl pt. Portret Trumienny.
Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyOd wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze