02.04.09, 19:21
Mastergroove Studio dla ITI
Mastergroove – studio opracowań dźwięku oraz postprodukcji filmowej i telewizyjnej podpisało umowę z Grupą ITI na lata 2009-2010.
Mastergroove – studio opracowań dźwięku oraz postprodukcji filmowej i telewizyjnej podpisało umowę z Grupą ITI na lata 2009-2010.
W ramach obsługi firma Mastergroove będzie odpowiadać za opracowywanie polskich wersji językowych filmów i seriali dostępnych w usłudze VOD (wideo na życzenie) w telewizji n. Współpraca obejmuje przygotowywanie trzech kolekcji: Premiery VOD zawierającej jeszcze nie pokazywane w polskiej telewizji filmy i seriale, nScreen prezentującej polskie i amerykańskie seriale oraz PictureBox, która przedstawia filmy wyprodukowane przez Universal Pictures.
Umowa dotyczy również pracy przy projektach dla wybranych pasm telewizji n. Studio będzie nadal obsługiwać kanał Religia.tv. Zajmie się cotygodniowymi Wieściami z Rzymu oraz innymi programami religijnymi, a także częścią ramówki kanału nTalk, który prezentuje polskie i amerykańskie talk-show. Dodatkowo firma Mastergroove w ramach usług postprodukcji będzie przygotowywać kasety emisyjne i napisy do filmów.
Firma wprowadziła do swojej oferty nowe głosy lektorskie, dzięki czemu może lepiej dostosować ją do indywidualnych potrzeb klientów. Korzysta również z materiałów cyfrowych dostarczanych za pomocą systemów przesyłania danych SmartJog i DigiDelivery. Pozwalają one na szybką wymianę bardzo dużych plików, skracając okres oczekiwania na nie z kilku dni (w przypadku tradycyjnej wysyłki lotniczej) do kilku godzin. Studio testuje również dostarczanie materiałów do emisji w postaci cyfrowej.
Mastergroove Studio ma doświadczenie w przygotowaniu polskich wersji językowych na potrzeby mediów, wykonuje m.in. nagrania lektorskie, napisy telewizyjne, dubbingi filmów fabularnych i animowanych. Zajmuje się również post produkcją obrazu oraz przygotowywaniem nośników emisyjnych w standardach SD i HD.
Do klientów Mastergroove należą m.in. ITI Neovision, Telewizja Polsat, TVP, Telewizja Puls, Universal Studios International, Fremantle Polska, Constantin Entertainment oraz Mastiff Media.
Komentarze