10.05.09, 19:06

Zmiany na stanowiskach managerskich w IDMnet SA

W strukturach managerskich w IDMnet SA pojawiły się nowe osoby.

W strukturach managerskich w IDMnet SA pojawiły się nowe osoby: Izabella Jankowska i Agata Zacharska (key account manager i account manager w Dziale Sprzedaży Bezpośredniej), Filip Okopny i Anna Długokęcka (Account Manager i Media Manager w Dziale Sprzedaży Agencyjnej) oraz Anna Anisimowicz (Specjalista ds. marketingu w Dzialw Marketingu).

Izabella Jankowska (wcześniej Murator SA)  i Agata Zacharska (wcześniej gazeta.pl) będą odpowiedzialne za- odpowiednio - kompleksową obsługę klientów z branży budowlanej w kontekście reklamy internetowej oraz klientów z branży Kobieta, Zdrowie i Uroda.

Filip Okopny (poprzednio AdNet SA) i Anna Długokęcka (poprzedno grono.net) będą odpowiedzialni za – odpowiednio - wspieranie działu sprzedaży agencyjnej w obsłudze domów mediowych oraz współpracę z domami mediowymi i kluczowymi Klientami w zakresie akcji niestandardowych i projektów specjalnych. 
Anna Anisimowicz zastapiła Anetę Ratajską, a do jej obowiązków będzie należało m.in. opracowanie narzędzi do komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, wzmocnienie wizerunku IDMnet SA oraz wsparcie działań brandingowych m.in. poprzez nadzór nad spójnością wizualną materiałów BTL. Anisimowicz pracowała poprzednio w City Interactive S.A., międzynarodowej firmie produkującej oraz wydającej gry komputerowe, gdzie była odpowiedzialna za całokształt działań marketingowych, public relations oraz inwestor relations. Doświadczenie zdobywała także jako dziennikarka pomorskich gazet: "Głosu Pomorza" oraz "Dziennika Bałtyckiego".

Komentarze

Powiązane

25.03.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
Marka Maybelline New York klientem agencji Altavia Kamikaze + K2
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg Grupy L’Oréal na obsługę marki Maybelline New York. Od początku kwietnia br. Altavia Kamikaze + K2 będzie wiodącą agencją kreatywną dla tego brandu w Polsce.
24.03.25, 15:30
| reklama & PR » informacje
Nasze ceny rządzą. Ewa Błachnio w kampanii reklamowej sieci Bricomarché
Bricomarché, sieć sklepów typu „dom i ogród”, rozpoczyna kampanię reklamową realizowaną pod hasłem „Nasze ceny rządzą”. Do działań reklamowych zaproszono Ewę Błachnio.
24.03.25, 10:49
| reklama & PR » informacje
Mido wygrywa przetarg na kampanię VEHIS
Dom mediowy Mido (Keino Grupa) wygrał przetarg na obsługę mediową kampanii brandingowej dla VEHIS – platformy leasingowo-samochodowej.
24.03.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
Animex Foods w przetargu wybiera UM
Agencja mediowa UM (IPG Mediabrands) wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową Animex Foods, największej na polskim rynku firmy mięsnej.
23.03.25, 10:14
| reklama & PR » informacje
Superbet rusza z nową kampanią Jednym słowem: Super!
Bukmacher Superbet rozpoczął kampanię prowadzoną pod hasłem „Jednym słowem: Super!”, która ma podkreślać, jak wielką rolę odgrywają emocje w sporcie i kibicowaniu. Akcja ma dotrzeć zarówno do młodszych, jak i bardziej doświadczonych pasjonatów sportu.
22.03.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Sen na pierwszym miejscu. IKEA inspiruje Polaków do lepszego odpoczynku
Z okazji Międzynarodowego Dnia Snu. IKEA chce na nowo odkryć przed Polakami radość ze spania, angażując ich poprzez media społecznościowe. Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja VML.
22.03.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Warta Poznań i agencja MPL Verbum szykują niespodziankę dla kibiców klubu
Agencja lojalnościowa MPL Verbum stworzy aplikację mobilną dla klubu piłkarskiego Warta Poznań. Aplikacja będzie skierowana przede wszystkim do młodszych kibiców. 
22.03.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Good Time to DAJ. Kampania 1,5% Puckiego Hospicjum pw. św. Ojca Pio
W swojej najnowszej kampanii „Good Time to DAJ” Puckie Hospicjum pw. św. Ojca Pio, zwraca uwagę na to, że ostatnie momenty życia nie muszą być pełne bólu i cierpienia – mogą być pełne chwil szczęścia. Akcja wystartowała 13 marca br. i obejmuje działania, m.in. w social mediach, kanałach digital oraz kinie.
22.03.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
Nie grasz, nie wygrasz. Mariusz Pudzianowski w kampanii marki BETFAN
Marka BETFAN, legalny polski bukmacher, wystartowała z kampanią pod hasłem „Nie grasz, nie wygrasz”. Główną rolę w nowej kreacji marki odgrywa jej ambasador – Mariusz Pudzianowski. 
21.03.25, 18:22
| reklama & PR » ludzie
Mateusz Dąbrowski nowym Business Development Directorem w Grupie BLIX
Mateusz Dąbrowski został nowym Business Development Directorem w Grupie BLIX. Będzie odpowiadał za całościową strategię sprzedażową firmy.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.