18.05.09, 22:56

ATM Grupa zwiększa przychody

27,8 mln zł, czyli 18,5% więcej niż w analogicznym okresie 2008 roku – tyle wynosi wzrost przychodów ATM Grupy. Rentowność firmy wynosi prawie 13%.

ATM Grupa nie może narzekać na spadek zainteresowania swoimi produktami. Oprócz znanych już „Pierwszej miłości”, „Złotopolskich” czy „Kłamczucha”, zrealizowano nowe programy: „Tancerze”, „Moment prawdy” oraz „Rajskie Klimaty”. Jednocześnie Grupa Kapitałowa poszerzyła swoją bazę sprzętową o nowoczesny, specjalistyczny wóz produkcyjny pozwalający na realizację programów w technologii wysokiej rozdzielczości High Definition.

W bieżącym roku ATM Grupa planuje kontynuować dotychczasową strategię, głównie przez dalszą konsolidację rynku, a także inwestycje w infrastrukturę techniczną. Ma to na celu nie tylko zwiększenie własnych zdolności produkcyjnych, ale również świadczenie usług okołoprodukcyjnych dla innych podmiotów rynku producenckiego. Na rok 2009 planowane jest rozpoczęcie budowy studia telewizyjnego w Warszawie. ATM Grupa rozważa również budowę miasteczka filmowego w Bielanach Wrocławskich i rozpoczęcie współpracy w ramach międzynarodowych koprodukcji.

"Mocną stroną ATM Grupy jest zróżnicowana oferta produktowa oraz bogate doświadczenie spółek należących do Grupy Kapitałowej. Dzięki temu możemy naszym kontrahentom zaproponować zarówno teleturnieje, seriale telewizyjne, filmy pełnometrażowe, a także coraz popularniejsze produkcje internetowe. Strategia firmy opiera się na dywersyfikacji kanałów dystrybucji oraz realizacji nowych produkcji. Jesteśmy przekonani, że podejmowane przedsięwzięcia, w tym inwestycje w infrastrukturę oraz zaplecze techniczne, spowodują wzrost wartości firmy, generując w efekcie pozytywne wyniki finansowe” - mówi Tomasz Kurzewski, prezes zarządu ATM Grupy.

ATM Grupa to największy - działający od 1992 roku - niezależny polski producent telewizyjny. Spółka posiada ok. 14% udział w rynku, którego wartość szacuje się na 750 mln. zł. Spółka produkuje programy telewizyjne na zlecenie Telewizji Polsat, Polskich Mediów (TV4) oraz Telewizji Polskiej. ATM Grupa sprzedaje również licencje na swoje programy odbiorcom zagranicznym, m.in. do Nowej Zelandii (Awantura o kasę), do Włoch, Grecji, Czech oraz Hiszpanii (Gra w ciemno), a także do Irlandii i na Ukrainę licencję na reemisję serialu „Pierwsza miłość”.

Komentarze

Powiązane

15.01.25, 08:30
| telewizja / VOD » badania rynku
The Voice Senior. 1,5 mln widzów drugiego odcinka programu. Jaka była niedzielna widownia formatu Żona dla Polaka?
Blisko 1,7 mln widzów oglądało w momencie najwyższej oglądalności sobotni odcinek programu TVP2 „The Voice Senior”. Z kolei w niedzielę ponad 1,1 mln osób obejrzało w TVP1 drugi odcinek reality show „Żona dla Polaka”.
15.01.25, 07:15
| telewizja / VOD » badania rynku
Rośnie widownia formatu Farma w Polsacie
Format „Farma” (Polsat) z roku na rok przyciąga przed telewizory coraz więcej widzów. Polsat jest numerem jeden w porze emisji „Farmy”.
15.01.25, 06:00
| telewizja / VOD » informacje
Więcej Awantury o kasę wiosną w Polsacie
1 marca br., na antenę Polsatu powróci wznowiony jesienią 2024 r. teleturniej „Awantura o kasę”.
14.01.25, 21:13
| telewizja / VOD » informacje
Drugi sezon Mówię Wam w TVN7. Co przyniesie nowy sezon talk-show?
Talk-show Mateusza Hładkiego „Mówię Wam” wraca na antenę TVN7 8 lutego 2025 r., z premierowymi odcinkami na żywo w każdą sobotę o godz. 11:25. Program gości najbardziej rozpoznawalne i kontrowersyjne postaci showbiznesu, a prowadzący wraz z nimi omawia najnowsze trendy lifestyle’owe oraz emocjonujące wydarzenia ze świata rozrywki.
14.01.25, 06:00
| telewizja / VOD » seriale
Pan Mama. Ruszyły zdjęcia do nowego serialu TVP z Pawłem Domagałą
Rozpoczęły się zdjęcia do nowego serialu TVP „Pan Mama”, zdjęcia który jest adaptacją włoskiego formatu. Rolę tytułową zagra Paweł Domagała, a reżyserem jest Jan Foryś.
13.01.25, 17:43
| telewizja / VOD » badania rynku
Rośnie widownia serialu Królowie w TVP1
W czwartek, 9 stycznia br. TVP1 z udziałem na poziomie 8 proc. była liderem rynku wśród ogółu widzów. Czwartkowy odcinek nowego serialu „Królowie” obejrzało ponad 1,1 mln widzów.
13.01.25, 16:33
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Ponad 2,2 mln zł trafi do potrzebujących instytucji. To efekt akcji Reklama Dzieciom w TVP1
Dochód ze specjalnego bloku reklamowego Telewizji Polskiej wyniósł ponad 2,2 mln zł, czyli o niemal 600 tys. zł więcej niż w 2023 r. TVP1 emitowała spoty 25 i 26 grudnia 2024 r., tuż po programie informacyjnym „19.30”.
13.01.25, 09:57
| telewizja / VOD » informacje
Kręci Cię polskie kino? Chyba się dogadamy. Kampania wizerunkowa kanału Kino Polska
Kino Polska (Grupa Kino Polska) - kanał dedykowany wyłącznie polskim filmom i serialom, rozpoczął w grudniu 2024 r. kampanię wizerunkową. Jej celem jest zachęcenie do oglądania stacji pokolenia Millenialsów.
12.01.25, 21:32
| telewizja / VOD » informacje
wPolsce24 zapowiada Tele-ekspress. Mirosław Rogalski dołączył do stacji
14 stycznia br., na antenie wPolsce24 zadebiutuje nowy, codzienny program informacyjny „Tele-ekspres wPolsce24”.
12.01.25, 08:00
| telewizja / VOD » informacje
Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami wiosną w Polsacie. Maciej Kurzajewski zatańczy w show
2 marca br. w Polsacie rozpocznie się 16. edycja show „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”. Po raz kolejny gwiazdy w parach z profesjonalnymi tancerzami będą rywalizować o Kryształową Kule oraz 100 tys. zł dla gwiazdy i 50 tys. zł dla tancerza.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 14.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.