20.05.09, 21:35

Kampania S4 dla Barw Natury

Agencja Reklamowa S4 przygotowała dla FFiL Śnieżka kampanię „Barwy Natury - Piękno na dłużej”, której celem wzmocnienie ogólnego wizerunku marki Śnieżka „Barwy Natury” jako eksperta oferującego wysokiej jakości farby kolorowe do malowania wnętrz.

Agencja Reklamowa S4 przygotowała dla FFiL Śnieżka kampanię „Barwy Natury - Piękno na dłużej”, której celem wzmocnienie ogólnego wizerunku marki Śnieżka „Barwy Natury” jako eksperta oferującego wysokiej jakości farby kolorowe do malowania wnętrz. Kampania przewidziana na rynek polski, rumuński oraz białoruski, rozpocznie się w maju obejmując telewizję, prasę, outdoor oraz materiały POS.

Agencja Reklamowa S4, która z FFiL Śnieżka SA pracowała już przy kampaniach Supermal oraz Drewkorn Forte, przygotowała obecną kampanię Barwy Natury, sztandarowego produktu Śnieżka.
Barwy Natury to kolorowa kolekcja farb lateksowych do malowania i dekoracji wnętrz. Użyta w nich formuła Teflon® surface protector ułatwia usuwanie plam i zabrudzeń, zwiększa również odporność na wielokrotne zmywanie. Jest ona całkowicie bezpieczna dla zdrowia, a użytkownicy mogą dłużej cieszyć się pięknym kolorem ścian.

Grupa docelowa realizowanych działań to obecni użytkownicy marki oraz nowi klienci, których Śnieżka chciałaby pozyskać - osoby, które założyły już rodzinę, młodsi mieszkańcy miast, dla których dom i rodzina są najważniejszymi wartościami. Agencji S4 powierzono zadanie przygotowania strategii działań, kreacji oraz produkcji spotu telewizyjnego. Kampania, która rozpocznie się w maju i potrwa do czerwca obejmie telewizję - spoty 30” i 15” (TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TV4, TVN, TVN 7, TVN 24, TVN Style, TVN Turbo, TVN Warszawa, Discovery Channel, Discovery Science, Discovery World, Animal Planet) oraz 8” billboard sponsorski, a także prasę (M jak Mieszkanie, Moje Mieszkanie, Cztery Kąty), outdoor i materiały POS.

Za nadzór nad realizowanymi działaniami odpowiada za strony FFiL Śnieżka SA -Anna Kopera oraz Tomasz Kosiński Po stronie Agencji Reklamowej S4, osobami odpowiedzialnymi za realizację są: Magdalena Staroń - Account Manager, Paweł Sitnicki - Strategic Planner, Agnieszka Meder - Art Director oraz Agnieszka Godlewska - Copywriter.

Komentarze

Powiązane

21.03.25, 11:30
| reklama & PR » informacje
Energia dla wszystkich. 1,5% twojego podatku na termomodernizację placówek edukacyjnych. Kampania Fundacji Carbon Footprint
Fundacja Carbon Footprint, będąca Organizacją Pożytku Publicznego, przygotowała kampanię mającą na celu przeciwdziałanie wykluczeniu energetycznemu.
21.03.25, 07:15
| reklama & PR » ludzie
Krzysztof Drzazga nowym dyrektorem kreatywnym agencji Chapter1
Krzysztof Drzazga objął stanowisko Creative Director w poznańskiej agencji strategiczno-kreatywnej Chapter1. Przez ostatnie lata pełnił tam funkcję Head of Concept, rozwijając swoją karierę w strukturach firmy.
21.03.25, 06:00
| reklama & PR » informacje
Związek Firm Public Relations wybrał nową Radę na lata 2025-2027
Walne Zgromadzenie Członków ZFPR wyłoniło nową Radę na lata 2025-2027, której przewodniczącą została Katarzyna Terej, Partner Zarządzający w RES Consulting. W skład Rady weszli również Eliza Misiecka (Genesis PR), Łukasz Przybysz (Vision Group Executive Advisors) oraz Piotr Talarek (StrategyWise).
20.03.25, 14:15
| reklama & PR » informacje
Continental dalej obsługiwana przez Hand Made
Agencja reklamowa Hand Made kolejny rok będzie odpowiedzialna za obsługę mediów społecznościowych marki Continental.
20.03.25, 10:16
| reklama & PR |
Zakupy na fakturę? Allegro Business rusza z kampanią telewizyjną
Allegro realizuje swoją pierwszą kampanię telewizyjną skierowaną do klientów B2B. Reżyserią spotów zajął się Filip Bartczak, natomiast za produkcję i kreację odpowiadają DDB Warszawa oraz Moon Films.
20.03.25, 08:00
| reklama & PR |
PSK S.A. i GlobalSM łączą siły na rzecz wdrożenia systemu kaucyjnego w Polsce
PSK S.A., jako operator systemu kaucyjnego w Polsce, podjął współpracę z agencją GlobalSM w celu realizacji strategii komunikacyjnej i medialnej, która ma zwiększyć świadomość tego rozwiązania wśród różnych grup odbiorców. Działania PR prowadzi agencja Brief me, od lat współpracująca z GlobalSM.
20.03.25, 07:00
| reklama & PR |
Dorota Szelągowska nową twarzą marki Dyson
Marka technologiczna Dyson rozpoczęła współpracę z Dorotą Szelągowską, projektantką wnętrz. W ramach tej współpracy promuje ona modele do pielęgnacji podłóg: Dyson V15s Detect Submarine oraz Dyson WashG1.
20.03.25, 06:00
| reklama & PR » ludzie
Marcin Gut dołącza do Aleph Polska
Marcin Gut dołączył do polskiego oddziału Aleph Group, obejmując stanowisko Client Partner Sales Lead. W nowej roli będzie odpowiadał za rozwój biznesowy rozwiązań Microsoft Advertising (MSA) na polskim rynku.
19.03.25, 20:12
| reklama & PR » informacje
Stąd się bierze moc rosołu. Kampania kostek drobiowych Winiary
Pod hasłem „Stąd się bierze moc rosołu” rozpoczęto kampanię kostek drobiowych Winiary zrealizowanej przez Publicis Poland, do zadań której należało przygotowanie całościowej koncepcji kreatywnej, strategii, formatów wideo oraz statycznych
w TV, mediach społecznościowych i digitalu.
19.03.25, 16:00
| reklama & PR |
Deante nawiązuje współpracę z OKK! PR
W lutym br., Deante, producent armatury łazienkowej i kuchennej, rozpoczął współpracę z warszawską agencją OKK! PR.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.