15.06.09, 21:07

Debiut Głosu Biznesu – Magazynu Wielkopolskiej Przedsiębiorczośc

W Wielkopolsce powstał nowy tytuł prasowy adresowany do przedstawicieli biznesu. Pierwszy numer magazynu „Głos Biznesu – Magazyn Wielkopolskiej Przedsiębiorczości” ukazał się w nakładzie 3 500 egzemplarzy.

W Wielkopolsce powstał nowy tytuł prasowy adresowany do przedstawicieli biznesu. Pierwszy numer magazynu „Głos Biznesu – Magazyn Wielkopolskiej Przedsiębiorczości” ukazał się w nakładzie 3 500 egzemplarzy. W pierwszych dniach czerwca premierowe egzemplarze trafiły na biurka wyselekcjonowanej grupy czytelników. „Głos Biznesu” jest projektem współtworzonym przez sześć czołowych organizacji zrzeszających wielkopolskich przedsiębiorców.

Tytuł jest inicjatywą, której nadrzędnym celem jest integracja środowisk biznesowych w Wielkopolsce. Działania i wspólne projekty wielkopolskich przedsiębiorców to jeden z tematów poruszanych na łamach pisma. „Głos Biznesu” ma również promować innowacyjne rozwiązania, wspierać ciekawe projekty kulturalne i naukowe. Autorzy tekstów – osoby, które często same są aktywne biznesowo, dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Innowacyjna formuła „Głosu Biznesu” ma swoje odzwierciedlenie również w formie czasopisma, które łączy estetyczną, nowoczesną szatę graficzną z dobrą publicystyką i profesjonalnym dziennikarstwem.
 
Nasz projekt ma prowadzić do efektywnego współdziałania samorządu gospodarczego regionu. Na łamach „Głosu Biznesu” prezentowane będą najlepsze firmy i organizacje biznesowe z Wielkopolski. Docelowo magazyn będzie platformą prezentującą puls życia biznesowo-gospodarczego, między innymi poprzez relacje z najważniejszych wydarzeń. W przyszłości ma stać się prawdziwym głosem wielkopolskiej przedsiębiorczości, głosem wyraźnym i słyszalnym w całym kraju” – mówi Anna Lisewska, dyrektor Wielkopolskiej Loży Business Centre Club, zasiadająca w radzie redakcyjnej „Głosu Biznesu”.

Twórcami projektu są organizacje od lat prężnie działające na obszarze Wielkopolski: Business Centre Club – Loża Wielkopolska, Polsko-Niemieckie Koło Gospodarcze (DWK), Lech Business Club, Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji, Wielkopolski Klub Kapitału oraz Wielkopolski Związek Pracodawców. „Głos Biznesu” adresowany jest do członków zrzeszonych przez wspomniane organizacje. Pierwszy numer pisma rozesłano również do prezesów i managerów największych firm, a także do liderów środowisk naukowych, kulturalnych, przedstawicieli władz samorządowych, organizacji turystycznych i mediów. Tytuł nie jest dostępny w sprzedaży. Chcąc  nieodpłatnie otrzymywać kolejne wydania czasopisma, przedsiębiorca lub osoba zarządzająca w firmie powinna wypełnić formularz zgłoszeniowy, który od 1 lipca będzie dostępny na stronie www.glos-biznesu.pl.

Docelowy nakład ma liczyć 5 000 egzemplarzy. Wydanie magazynu przygotowała kompleksowo firma SKIVAK Custom Publishing specjalizująca się w wydawnictwach typu custom. Drugi numer „Głosu Biznesu” zaplanowano na 15 września 2009 roku.

Komentarze

Powiązane

15.01.25, 12:24
| prasa » informacje | internet » informacje
Nowe odsłony ośmiu serwisów regionalnych Polska Press Grupy
15 stycznia br. zrealizowany został drugi etap transformacji stron głównych serwisów regionalnych należących do Polska Press Grupy.
15.01.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 15 stycznia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 15 stycznia? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.
14.01.25, 11:50
| prasa » informacje | kultura » książki
Czytelnicy Wyborczej wybierają Książkę 25-lecia
“Wyborcza” organizuje plebiscyt na książkę ostatniego 25-lecia. Redakcja wspólnie z kilkudziesięcioma dziennikarkami i dziennikarzami wytypowała 25 najważniejszych książek. 13 stycznia br. rozpoczęło się głosowanie czytelników.
14.01.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 14 stycznia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 14 stycznia? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.
13.01.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 13 stycznia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 13 stycznia? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.
12.01.25, 17:01
| prasa » informacje
Startuje głosowanie w Plebiscycie Superprodukt 2024 Świata kobiety
Głosowanie na produkty zgłoszone do 18. edycji konkursu Superprodukt „Świata kobiety” 2024 rozpoczęło się 10 stycznia 2025 r.
12.01.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 12 stycznia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 12 stycznia? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.
11.01.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 11 stycznia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 11 stycznia? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.
10.01.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 10 stycznia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 10 stycznia? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.
09.01.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 9 stycznia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 9 stycznia? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.