17.06.09, 21:44
Ruszyło Pogotowie Kulinarne pism należących do Wydawnictwa G+J
Wystartowało Pogotowie Kulinarne – akcja miesięcznika Claudia, Moje Gotowanie i tygodnika Naj. Projekt, na zlecenie Wydawnictwa G+J realizuje agencja TESTA Communications. Sponsorem głównym jest marka Kucharek.
Wystartowało Pogotowie Kulinarne – akcja miesięcznika Claudia, Moje Gotowanie i tygodnika Naj. Projekt, na zlecenie Wydawnictwa G+J realizuje agencja TESTA Communications. Sponsorem głównym jest marka Kucharek.
Ideą akcji jest pomoc przy organizacji największych rodzinnych imprez przez profesjonalną ekipę kucharzy i kelnerów. Co miesiąc tir kulinarny wraz z ekipą wybiera się do wyłonionej w konkursie rodziny, by przygotować przyjęcie. Każde z innej okazji: urodziny, imieniny, rocznica ślubu, zaręczyny, majówka czy chrzciny. Ekipa dba zarówno o przygotowanie posiłków, jak i nakrycie stołu.
Pogotowie Kulinarne zrealizowało już dwie imprezy: majówkę u państwa Sosnowskich we wsi Bubel oraz Dzień Dziecka w Jadwisinie, gdzie rozdało 100 posiłków najbiedniejszym dzieciom z Ośrodka Pomocy Społecznej. Akcja potrwa do listopada 2009 roku.
Akcję sponsoruje firma Kucharek, Villa Italia oraz Severin. Wsparcie medialne zapewnia program 1 Polskiego Radia, audycja „Cztery Pory Roku” oraz serwis WP.pl. Testa Communications odpowiada za kompleksową organizację projektu, obsługę konkursu w miesięcznikach Claudia, Moje Gotowanie i tygodniku Naj oraz obsługę public relations.
Komentarze