22.07.09, 23:00
Marcin Gugała Media Planning Directorem w Sare
Do zespołu specjalizującej się w e‑mail marketingu firmy Sare dołączył Marcin Gugała, który objął nowoutworzone stanowisko Media Planning Directora.
Do zespołu specjalizującej się w e‑mail marketingu firmy Sare dołączył Marcin Gugała, który objął nowoutworzone stanowisko Media Planning Directora. Ma to związek z poszerzeniem zakresu świadczonych przez Sare usług o planowanie kampanii e‑mailingowych przy wykorzystaniu zewnętrznych baz adresowych.
Gugała pełnił ostatnio funkcję Szefa Sprzedaży Regionalnej w domu mediowym IDMnet. Z branżą internetową związany jest od prawie sześciu lat pracując wcześniej w Eniro Polska oraz wydawnictwie Murator. W Sare odpowiadać będzie za stworzenie działu planowania mediów, kontakty z wydawcami oraz realizację planów sprzedaży.
Sare planuje stworzenie, w ciągu pół roku, kilkuosobowego działu odpowiedzialnego za planowanie i
realizację kampanii e‑mailingowych dla swoich klientów. Będą one stanowiły uzupełnienie dotychczas
oferowanych usług związanych z e‑mail marketingiem. SARE prognozuje, że nowy obszar działalności będzie miał istotny wpływ na tempo rozwoju spółki oraz jej wyniki.
Marcin Gugała ma 32 lata. Jest absolwentem dziennikarstwa Wyższej Szkoły Dziennikarskiej im. Melchiora Wańkowicza. Karierę w mediach rozpoczynał jako reporter wydawnictwa Perspektywy, by po kilku latach porzucić ten zawód na rzecz marketingu i reklamy. Pracował w Eniro Polska, Wydawnictwie Murator i domu mediowym IDMnet realizując kampanie reklamowe w internecie dla takich marek jak Dekoral, Bosch, Shell Gas czy Barlinek.
Komentarze