05.08.09, 20:47
Bank Millenium rozpoczął kampanię Lokaty Rosnącej
Bank Millennium rozpoczął kampanię reklamową nowego produktu depozytowego – Lokaty Rosnącej. W reklamie telewizyjnej Hubert Urbański spotyka w oddziale Banku Millennium Klientkę Banku z córeczką. Dziewczynka rezolutnie stwierdza, że zna go z telewizji i nawiązuje się między nimi sympatyczny dialog. Kampania reklamowa Lokaty Rosnącej obecna jest w telewizji w stacjach publicznych, komercyjnych i wybranych kanałach tematycznych, na antenach stacji radiowych oraz w prasie. Towarzyszą jej będą materiały BTL - plakaty oraz ulotki w blisko 500 oddziałach Banku Millennium w całej Polsce. W komunikacji podkreślane są podstawowe cechy produktu.
Kreację kampanii przygotowała agencja Mather Communications, a media zakupił dom mediowy Initiative Warszawa.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze