31.08.06, 19:41
TVP3 Katowice wprowadza nową ramówkę od 25 września
"Ze względu na ogromną popularność dotychczas emitowanych audycji telewizyjnych o tematyce śląskiej prowadzonych w gwarze ("Niedziela w Bytkowie", "Śląski Koncert Życzeń", "Śląska Lista Przebojów", "Śląsk jest piękny", relacje z koncertów piosenek śląskich) zdecydowaliśmy się wprowadzić dwa nowe cykle audycji tego typu" - mówi dla Portalu Medialnego mediaFM.net Anna Cierlica z Biura Reklamy i Marketingu TVP3 Katowice.
Wspomnane nowe cykle to: "Fajniste fafloki" i "Wice i godki śląskiej czelodki". Pierwszy z programów to konkurs propagujący znajomość gwary śląskiej. Wśród konkurencji znajdą się m.in.: opowiadanie dowcipów, rozpoznawanie przedmiotów i wskazanie ich śląskiej nazwy, tłumaczenienie "z polskiego na nasze", odnajdywanie błędów językowych w scenkach aktorskich, zagadki i pytania od jurorów. Uczestnicy programu zostaną wyłonieni spośród osób, które prawidłowo rozwiążą krzyżówkę z gwarowymi hasłami, zamieszczoną w Dzienniku Zachodnim. Natomiast "Wice i godki śląskiej czelodki" to program o charakterze kabaretowo-muzycznym. W każdym odcinku autorzy odwiedzają inne miasteczko w regionie i zapraszają do udziału w programie śląskich satyryków, gawędziarzy, kabareciarzy związanych z daną miejscowością. Trzy wybrane osoby będą prezentować śląskie teksty i piosenki estradowe. Na zakończenie krótki recital zespołu muzycznego związanego z daną miejscowością. Gospodarzem programu będzie Józef Polok, śląski aktor znany m.in. z roli Szwagra w "Świętej Wojnie", udziału w programie "Kazimierza Kutza rozmowy o Górnym Śląsku", założyciel "Kapeli ze Śląska".
Zmiany nastąpią również w ofercie reklamowej. "Biuro Reklamy TVP3 Katowice z dniem 2 października 2006r. wprowadzi nowy indeks przeliczeniowy dla cen emisji spotów o długości różnej od 30 sekund. Nowe, ujednolicone indeksy przeliczeniowe są wprowadzane we wszystkich ośrodkach regionalnych TVP. Jest to część przygotowań do uruchomienia dodatkowej, wspólnej oferty reklamowej, ułatwiającej zakup kampanii na wybranych lub wszystkich antenach regionalnych jednocześnie" - mówi dla Portalu Medialnego mediaFM.net Anna Cierlica z Biura Reklamy i Marketingu TVP3 Katowice.
Komentarze