30.08.09, 13:41

Grosik24.pl - nowy serwis ogłoszeniowy

Wydawnictwo Jagiellonia S.A., wydawca Dziennika Polskiego, uruchomiło nowy serwis ogłoszeniowy Grosik24.pl. Za jego realizację odpowiada Empathy Interactive.

Wydawnictwo Jagiellonia S.A., wydawca Dziennika Polskiego, uruchomiło nowy serwis ogłoszeniowy Grosik24.pl. Za jego realizację odpowiada Empathy Interactive.

Zrealizowany przez Empathy Interactive serwis Grosik24.pl należy do Wydawnictwa Jagiellonia S.A. wydającego „Dziennik Polski”. "Liczymy na wykorzystanie mocnych stron obecnego od wielu lat na rynku tytułu - licznej grupy czytelników oraz łączenia ogłoszeń w Internecie z tymi w wydaniach drukowanych" – wyjaśnia Wacław Widomski, menedżer portalu.

Przy tworzeniu serwisu wykorzystano m.in. technologię AJAX dzięki której przeglądanie ogłoszeń jest wygodniejsze i szybsze, gdyż ogranicza konieczność wczytywania kolejnych stron. "Co rzadko spotykane w tego typu serwisach, mechanizm zamieszczania ogłoszeń umożliwia wzbogacenie ich o wgrywane przez internautę filmy wideo odtwarzane bezpośrednio na stronie" – mówi Bartosz Gil, project manager Empathy Interactive. "Przewidujemy, że funkcjonalność ta zainteresuje szczególnie przedstawicieli branży nieruchomości.
Empathy Interactive było również odpowiedzialne za integrację serwisu z drukarka fiskalną, systemem płatności internetowych oraz płatności SMS
" - dodaje.

Publikacja w serwisie Grosik24.pl odbywa się za opłatą za pojedyncze ogłoszenie lub abonament umożliwiający nieograniczoną liczbę publikacji w danym czasie. Płatności dokonuje się poprzez łatwy w obsłudze system płatności online lub SMS. Premiowane ogłoszenia zostają dodatkowo wyróżnione graficznie i umieszczone w bardziej widoczny sposób. Ponadto w serwisie są zamieszczane ogłoszenia z Dziennika Polskiego. Obecnie Grosik24.pl znajduje się jeszcze w fazie beta, a premiera ostatecznej wersji serwisu połączona z szerszą promocją planowana jest na jesień.

Internetowe serwisy ogłoszeniowe notują nieustanny wzrost popularności, a wydatki na ogłoszenia drobne stanowią obecnie znaczącą część wszystkich nakładów na reklamę w Internecie. Według badania przeprowadzonego przez IAB Polska oraz PricewaterhouseCoopers wydatki na reklamę w Internecie wyniosły w 2008 roku 1,17 mld PLN. Z tej kwoty aż 19%, (222,3 mln PLN) przypadło na segment ogłoszeń drobnych. Dane zza oceanu sugerują, że również w Polsce należy spodziewać się dalszego szybkiego wzrostu tego segmentu rynku. Badania Pew Research Center wskazują, że w stosunku do 2005 roku liczba internautów korzystających z serwisów z ogłoszeniami wzrosła przeszło dwukrotnie. W 2009 roku korzystało z nich 49% internautów, w porównaniu do 22% w 2005 roku. Wiąże się to z istotnymi zmianami całego rynku ogłoszeń – serwisy internetowe zyskują kosztem prasy drukowanej.

Komentarze

Powiązane

13.07.24, 16:00
| internet » informacje
Podcast „WojewódzkiKędzierski” w wakacyjnej odsłonie
Wakacyjne wydanie podcastu „WojewódzkiKędzierski” rusza w poniedziałek, 15 lipca br. Kuba Wojewódzki i Piotr Kędzierski będą rozmawiać z artystami muzycznymi.
09.07.24, 23:41
| internet » informacje
Karoliną Walczowska gospodynią formatu Onet Wakacje
Od lipca br. na stronie głównej Onetu pojawia się nowy program „Onet Wakacje” z Karoliną Walczowską w roli prowadzącej. Program jest emitowany w każdy piątek o godz. 12.00 na Onet.pl i jest częścią cyklu redakcyjnego „Onet Wakacje”, który przez całe wakacje pojawia się na stronie głównej Onetu.
09.07.24, 16:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Złap urlop od codzienności czyli Wyborcza na wakacje
Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl rozpoczęły kampanię pod hasłem “Złap urlop od codzienności”. Specjalnej ofercie prenumeraty na wakacje towarzyszą działania redakcyjne: cykle artykułów, podcasty, a dla podróżujących z przygodami czekać będzie Biuro Interwencji Turystycznej.
08.07.24, 12:30
| radio » informacje | internet » informacje
Maria Skłodowska-Curie bohaterką nowego serwisu specjalnego Polskiego Radia
Z okazji 90. rocznicy śmierci polskiej noblistki, Polskie Radio przygotowało serwis specjalny, który skupia się na historii polskiej uczonej. 
06.07.24, 23:00
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Onet On Tour. Dalmacja z Marcinem Prokopem. II sezon formatu w Onecie
W niedzielę, 30 czerwca br. o godz. 10:00 na stronie głównej Onet.pl i na kanale YouTube Onet On Tour pojawił się premierowy odcinek II sezonu programu „Onet On Tour. Dalmacja z Marcinem Prokopem”. Dziennikarz pokaże internautom Dalmację.
03.07.24, 19:00
| internet » informacje
Żyjemy tenisem! Interia relacjonuje Wimbledon
Interia na bieżąco będzie relacjonować Wimbledonem. Artur Gac, wysłannik portalu, przekazywać będzie informacje prosto z Londynu. Ofensywę medialną Interii ma wzmocnić kolejna odsłona kampanii „Żyjemy sportem”.
03.07.24, 07:30
| radio » informacje | internet » informacje
IV edycja Konkursu Podcast Roku imienia redaktora Janusza Majki. Zgłoszono ponad 320 podcastów
Podcast Roku to pierwszy ogólnopolski Konkurs, którego celem jest promowanie jakości, oryginalności i kultury przekazu różnych form dźwiękowych w mediach cyfrowych. Konkurs ma upamiętniać redaktora Janusza Majkę, związanego przez niemal 40 lat z Polskim Radiem w Rzeszowie – zmarłego w lutym 2021 r. Najlepsze podcasty wyłoni 45-osobowe jury.
02.07.24, 09:55
| prasa » ludzie | internet » ludzie
Łukasz Bielak redaktorem naczelnym wszystkich serwisów Grupy INFOR
Na początku lipca br. Łukasz Bielak stanął na czele wszystkich serwisów internetowych należących do Grupy INFOR.
01.07.24, 16:30
| internet » ludzie
Dariusz Dziduch redaktorem naczelnym BiznesInfo
Dariusz Dziduch objął funkcję naczelnego serwisu BiznesInfo (Iberion) w połowie czerwca br.
27.06.24, 14:15
| radio » informacje | internet » informacje
Mamy, tak jak jest. Anna Dereszowska gospodynią podcastu w Onet Audio i na Ofeminin.pl
W każdy piątek o godz. 20:00 w Onet Audio, na Ofeminin.pl oraz na popularnych platformach podcastowych można słuchać nowego podcastu Anny Dereszowskiej „Mamy, tak jak jest”. Podcast porusza tematy macierzyństwa i rodzicielstwa.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Specjalista / Specjalistka ds. promocji i organizacji wydarzeń

Wawerskie Centrum Kultury | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. Digital i Social Media

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Marketingu i PR

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 22.08.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.