03.09.09, 20:11

Jesienne nowości w ZigZapie

Wraz z wprowadzeniem jesiennej ramówki w telewizji ZigZap pojawią się nowe programy oraz nowi prowadzący.

Wraz z wprowadzeniem jesiennej ramówki w telewizji ZigZap pojawią się nowe programy oraz nowi prowadzący.

Nowością stacji jest magazyn muzyczny „Flipper Box”, w którym widzów powita wokalista grupy Afromental i uczestnik „Tańca z gwiazdami”, Wojtek „Łozo” Łozowski. Kolejną audycję, zatytułowaną „Zwierzakowo”, poprowadzi Paulina Klimaszewska – aktorka młodego pokolenia, znana m.in. z serialu TVN „Na Wspólnej”.

W październiku na antenie ZigZapa zagości nowe pasmo, sygnowane nazwiskiem Jerzego Owsiaka, szefa Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W Owsiak.TV, emitowanym od poniedziałku do piątku między 19:30 a 21:00, prezentowane będą takie programy, jak „Kim jestem” – przedstawiający sylwetki ludzi niebanalnych, „Off-Road” – relacjonujący wydarzenia terenowe, czy też kulturalno-muzyczny magazyn „Złoty bączek”. W paśmie przygotowywanym przez ekipę Owsiaka znajdą się też relacje z koncertów i festiwali oraz audycja „Ratujemy i uczymy ratować”, wpajający dzieciom i młodzieży zasady pierwszej pomocy.

Jesień w ZigZapie to także czas premier seriali i filmów. Wśród nowości znaleźć będzie można m.in. francuski serial dla chłopców „SuperZeke”, serial dla dziewcząt „Lou!” oraz przygodowy „Rahan: Syn czasów mroku”.

Jeśli mowa o autorskich programach, po wakacjach wracają „Przymierzalnia” i „Przymierzalnia Stajl”, prowadzona przez Idę Nowakowską, a także „Brejk” z aktorem Bartoszem Obuchowiczem w roli gospodarza.

Jesienną ramówkę ZigZapa wspierają działania reklamowe. Od połowy sierpnia br. w blisko 200 restauracjach Mc Donald’s w całej Polsce, na antenie wewnętrznej telewizji sieci, emitowane są spoty promujące nowe seriale i programy autorskie stacji. Akcja potrwa do połowy września. Z kolei 1 września ruszyła kampania w internecie. Reklamy pojawiły się na serwisach społecznościowych oraz portalach młodzieżowych takich, jak grono.net, fotka.pl, nastolatek.pl czy kaczordonald.pl. Kampania internetowa potrwa do końca roku. Za kreację działań w sieci Mc Donald’s odpowiedzialny jest dział programowy ZigZapa, natomiast za kampanię w internecie odpowiada agencja Salt & Pepper. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG.

Komentarze

Powiązane

05.09.24, 10:31
| telewizja / VOD » seriale
30 lat Mody na sukces w polskiej telewizji. Specjalny maraton produkcji i programy w ViDocTV
30 lat temu na antenie TVP1 pokazano pierwszy odcinek amerykańskiej telenoweli „Moda na sukces”. 5 września br. ViDoc TV zaprezentuje maraton z serialem oraz specjalne okolicznościowe programy.
04.09.24, 13:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Ruszyła loteria interaktywnego serialu Miłość za wszelką cenę (TV4)
UNIQUE ONE przygotowała ogólnopolską loterie promocyjną dla widzów interaktywnego serialu rozrywkowego pt. „Miłość za wszelką cenę” (TV4) wykorzystującą kody QR wyświetlane na żywo w czasie emisji serialu.
04.09.24, 12:00
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Obserwator Gospodarczy Strefy Biznesu. Nowy program Strefy Biznesu
Redakcja serwisu „Strefa Biznesu” (Polska Press Grupa), rozpoczęła emisję nowego programu wideo "Obserwator Gospodarczy Strefy Biznesu".
03.09.24, 16:01
| telewizja / VOD » informacje
Poznajmy się na nowo! Kampania wizerunkowa Telewizji Polskiej
Po okresie zmian, Telewizja Polska chce budować bliskość z widzami oraz zrozumienie ich codziennego życia i emocji. Celem nowej kampanii wizerunkowej TVP jest zjednoczenie Polaków niezależnie od ich poglądów i pokazanie, że publiczny nadawda jest miejscem dla wszystkich.
03.09.24, 14:00
| telewizja / VOD » informacje
BBC Player w ofercie CDA Premium
Od 1 września br., usługa BBC Player została udostępniona w ramach CDA Premium. To efekt nawiązania współpracy między BBC Studios i CDA.
02.09.24, 23:32
| telewizja / VOD » informacje
Trzy kanały dokumentalne w otwartym oknie w Televio
Od 1 do 30 września br. stacje National Geographic, National Geographic Wild i Nat Geo People będą dostępne we wszystkich pakietach podstawowych Televio.
02.09.24, 13:13
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Grupa ZPR Media uruchamia pierwsze trzy kanały TV w modelu FAST. Są pomysły na kolejne
30 sierpnia br., Grupa ZPR Media uruchomiła pierwsze trzy kanały telewizyjne Grupy ZPR Media w modelu FAST – bezpłatne stacje tematyczne oferowane w streamingu: Super Express TV, Murator TV i Poradnik Zdrowie TV. 
02.09.24, 11:52
| radio » informacje | telewizja / VOD » informacje
Szlagier TV i Radio Best rozpoczynają współpracę. Będzie Bestowa Lista Szlagier TV
Telewizyjna muzyczna Szlagier TV oraz chorzowskie Radio Best rozpoczynają współpracę. Na antenie Szlagier TV pojawi się „Bestowa Lista Szlagier TV”, którą poprowadzą dziennikarze Radia Best.
02.09.24, 10:02
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Interia przedstawiła jesienną ofertę podcastów i programów video
Dziennikarze Polsatu i Interii (m.in. Piotr Witwicki, Alicja Resich, Katarzyna Zdanowicz i Przemysław Białkowski) pojawią się w ofercie portalu z podcastami video. Interia będzie kontynuowała piłkarski format video „Gramy dalej”, weekendowy magazyn Tygodnik Interii oraz cykl „Interia Bliżej Świata. Przegląd mediów zagranicznych”.
01.09.24, 20:01
| telewizja / VOD » informacje
Startuje wPolsce24. Jarosław Kaczyński pierwszym Gościem Wiadomości
2 września br. wystartuje nowy kanał informacyjny wPolsce24, należący do spółki Fratria. Tworzyć ją będą w znacznej części ludzie związani z poprzednią ekipą Telewizji Polskiej.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Polecamy
Konferencje

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.