15.10.09, 21:22
Nowa platforma komunikacji Cadbury Wedel realizowana przez Grupę Saatchi
Grupa Saatchi & Saatchi odpowiada za realizację kampanii czekolad Cadbury Wedel, mającej na celu zakomunikowanie rdzennych wartości marki w innowacyjny sposób.
Grupa Saatchi & Saatchi odpowiada za realizację kampanii czekolad Cadbury Wedel, mającej na celu zakomunikowanie rdzennych wartości marki w innowacyjny sposób.
Założenia kampanii opierają się na przekonaniu, że na całym świecie powody, dla których ludzie jedzą czekoladę są takie same – robią to dla przyjemności. Dlatego też formuła spotu została tak skonstruowana, aby rozweselić, dawać przyjemność taką jaką daje jedzenie czekolady.
Kategoria czekolad komunikuje się w sposób jednolity i tradycyjny, dla lidera kategorii, jakim jest marka Wedel naturalnym krokiem jest wyjście poza schematy komunikowania się i wyznaczenie nowych trendów – mówi Igor Kaleński, CEO Grupy Saatchi & Saatchi.
Kampania realizowana będzie w TV (spoty 45” i 30”), prasie, outdoorze, materiałach POS oraz kinie (spot 45”); gdzie prowadzone działania będą się wzorować na prawdziwej kampanii premiery filmowej (standy, ulotki). Podmiotami w Grupie Saatchi, które są odpowiedzialne za egzekucję projektu są: Saatchi & Saatchi Communications odpowiedzialne za adaptację spotu i kreację materiałów ATL natomiast Saatchi & Saatchi Direct za przygotowanie materiałów POS. Kampania wystartowała 8 października 2009 r.
Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Od wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Komentarze