05.11.09, 22:20
Magazyn o reklamach w LOOKR.TV
5. listopada br. na antenie telewizji internetowej LOOKR.TV zadebiutował magazyn dedykowany osobom zainteresowanym reklamą. „REKLAmówkę” – bo tak zatytułowano program - prowadzi Irena Mrozek, autorka bloga zjadamyreklamy.blox.pl.
5. listopada br. na antenie telewizji internetowej LOOKR.TV zadebiutował magazyn dedykowany osobom zainteresowanym reklamą. „REKLAmówkę” – bo tak zatytułowano program - prowadzi Irena Mrozek, autorka bloga zjadamyreklamy.blox.pl.
W pierwszym wydaniu magazynu widzowie mogli zobaczyć m.in. Bartłomieja Wyszyńskiego (dyrektora ds. strategii Artgence), Wojciecha Ozimka (prezesa one2tribe), którzy oraz Monikę Osinkowska (Communication Manager MMT Management) i Cezarego Kaźmierczaka – organizatorów Webstarfestival 2009, którzy to porozmawiają o znaczeniu tych nagród w branży reklamowej oraz o Alternate Reality Game. Każdy z cyklu programów składać się z rozmowów z przedstawicielami topowych agencji reklamowych, dyskusji, relacji z branżowych imprez oraz podsumowania. W trakcie magazynu zaprezentowane zostały również najlepsze i najgorsze spoty, emitowane aktualnie w telewizji. Stałym elementem programu ma być także konkurs w formie case-study, którego zwycięzcy staną przed szansą odbycia prestiżowych stażów.
„REKLAmówka” będzie emitowana na żywo, co ma pozwolić na aktywny udział widzów. Cały odcinek, po zakończeniu emisji, ukaże się w wersji VOD na kanale www.reklamowka.lookr.tv.
Komentarze