08.09.06, 19:18
500 tysięcy egzemplarzy Olivii
Znacznie wzrosły także przychody reklamowe Olivii: w pierwszym półroczu 2006 Olivia zarobiła ponad 16 mln złotych, co oznacza 20% wzrostu w stosunku do roku ubiegłego (Expert Monitor, styczeń-czerwiec 2005 i 2006, reklama komercyjna brandowa).
- Olivia znajduje się w silnym trendzie wzrostowym. Na świetny wynik sprzedaży ma wpływ głównie wydanie bez dodatku, co utwierdza nas w przekonaniu o wysokiej akceptacji magazynu w naszej grupie docelowej, która, dodajmy, jest znacznie atrakcyjniejsza, niż grupy docelowe naszej konkurencji - mówi Marcin Biegluk, dyr. wydawniczy tytułów kobiecych i młodzieżowych Axel Springer Polska.
Animator Kultury w obszarze czytelnictwa
Biblioteka publiczna w Dzielnicy Bemowo m.st.Warszawy | Warszawa
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze