15.11.09, 15:55

Pomocnik medyczny Polityki już w sprzedaży

"Pomocnik medyczny" to nowa publikacja Polityki Spółdzielni Pracy. Pojawiła się w sprzedaży 12 listopada br. i będzie do kupienia do 11 grudnia br.

"Pomocnik medyczny" to nowa publikacja Polityki Spółdzielni Pracy. Pojawiła się w sprzedaży 12 listopada br. i będzie do kupienia do 11 grudnia br.

Pomocnik medyczny tygodnika Polityka stanowi kompendium wiedzy pomocne w uśmierzaniu codziennych dolegliwości oraz w samoobserwacji objawów świadczących o poważniejszych chorobach.
Zachęca do mądrej dbałości o zdrowie: niezbędnych szczepień i badań. Tłumaczy, jak czytać wyniki badań, podpowiada, co można samemu leczyć w domu, jak długo i czym. Porusza temat chorób, o których zazwyczaj wstydzimy się rozmawiać. Wyjaśnia, przed czym się zabezpieczyć wyruszając na zimowy urlop - nie tylko w góry na narty, ale także w tropiki. Proponuje również pięć zestawów ćwiczeń na różne dolegliwości.

Autorem wszystkich tekstów jest Paweł Walewski, publicysta działu naukowego Polityki. Zawód lekarza porzucił na rzecz dziennikarstwa medycznego i od 13 lat zajmuje się popularyzacją wiedzy z tego zakresu. Jest absolwentem Śląskiego Uniwersytetu Medycznego oraz Wydziału Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Laureat wielu krajowych i międzynarodowych nagród prasowych, m.in.: Grand Press, Best Cancer Reporter Award, Embrace Award, Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich i Niemieckich Dziennikarzy Medycznych. Za swoją działalność popularyzatorską otrzymał także tytuł Rzecznika Chorych na Raka, nagrodę Czerwonej Kokardki przyznawaną przez środowiska osób żyjących  z HIV/AIDS oraz Odznaczenie Polskiego Towarzystwa Lekarskiego.

"Pomocnik medyczny" będzie miał 116 stron objętości i ukaże się w formacie 205 x 270 mm. Cena egzemplarzowa wyniesie 17,99 zł. Będzie do kupienia w dobrych punktach sprzedaży prasy i na www.skleppolityki.pl.

Publikacja będzie promowana w telewizji (TVN24, TVN Style, Discovery Channel i Discovery World), w radiu (Radio TOK FM, Polskie Radio Program III i Radio Zet), w Internecie (Onet.pl, Wirtualna Polska i Gazeta.pl) oraz w "Polityce" i "FORUM". Za kreację spota telewizyjnego odpowiada agencja Adah Advertising, kampanię zaplanował dom mediowy Starcom.

Komentarze

Powiązane

25.03.25, 15:15
| prasa » informacje | kultura » książki
Pięć książek reporterskich zawalczy o Nagrodę im. Ryszarda Kapuścińskiego
Do finału 16. edycji Nagrody im. Ryszarda Kapuścińskiego przeszło pięć książek reporterskich. Zwycięzcę konkursu poznamy 18 maja br. Nagrodę organizuje oraz funduje Miasto st. Warszawa. Współorganizatorem wydarzenia jest redakcja “Wyborczej”.
25.03.25, 12:30
| prasa » informacje
Kochać i Chronić. I edycja gali Do Rzeczy dla Rodziny
28 marca br. w Krakowie w gmachu Muzeum Lotnictwa Polskiego, które jest również partnerem wydarzenia, odbędzie się pierwsza edycja gali tygodnika „Do Rzeczy” dla Rodziny pt. „Kochać i Chronić”.
25.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 25 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 25 marca?
24.03.25, 10:12
| prasa » informacje
Grupa Agora z nową identyfikację wizualną. Jacek Utko autorem nowego logotypu
Grupa Agora zmienia identyfikację wizualną, która ma podkreślać transformację z wydawcy prasowego w nowoczesną grupę mediową.
24.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 24 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 24 marca?
23.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 23 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 23 marca?
22.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 22 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 22 marca?
21.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 21 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 21 marca?
20.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 20 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 20 marca?
19.03.25, 14:43
| prasa » informacje
Tygodnik Powszechny w prenumeracie z odbiorem w Paczkomatach InPost
„Tygodnik Powszechny” - pismo społeczno-kulturalne wydawane od 1945 r. w Krakowie, rozpoczął współpracę z InPost i uruchamia nową formę dystrybucji swojego papierowego wydania przez sieć maszyn Paczkomat.
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.