07.12.09, 21:25
Rekordowy wynik Mikołajkowego Bloku Reklamowego
„Mikołajkowy Blok Reklamowy” wyemitowany 6 grudnia br., o godz. 18.45 na antenie Telewizji POLSAT przyciągnął przed telewizory rekordową liczbę 7 293 052 widzów. Dzięki widowni udało się zebrać największą w sześcioletniej historii „MBR” kwotę ponad 1 300 000 złotych.
„Mikołajkowy Blok Reklamowy” wyemitowany 6 grudnia br., o godz. 18.45 na antenie Telewizji POLSAT przyciągnął przed telewizory rekordową liczbę 7 293 052 widzów (dane AGB Nielsen Media Research). Dzięki widowni udało się zebrać największą w sześcioletniej historii „MBR” kwotę ponad 1 300 000 złotych. Akcję przeprowadziły Telewizja POLSAT i Polsat Media. Cała kwota zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci - podopiecznych Fundacji POLSAT.
Reklamodawcy, którzy wsparli akcję to: Liberty Seguros y Reaseguros S.A, McDonalds Polska Sp. z o.o., Animex Sp. z o.o., Polkomtel S.A., Procter&Gamble DS Polska Sp. z o.o., Kraft Foods Polska Sp. z o.o., Cyfrowy Polsat, US Pharmacia Int., Polska Telefonia Komórkowa Centertel Sp. z o.o., Nestle Polska S.A., Castorama, Zakłady Tłuszczowe Kruszwica S.A., Cadbury Wedel Sp. z o.o., Renault Polska Sp. z o.o., Coca Cola Poland Services Sp. z o.o., Samsung Electronics Polska Sp. z o.o., NETTO Sp. z o.o., P4 Sp. z o.o., Invest Bank S.A., Skoda Auto Polska S.A.
Do oglądania „Mikołajkowego Bloku Reklamowego” zachęcał w specjalnym spocie Krzysztof Kowalewski, a także szef „Wydarzeń” Jarosław Gugała oraz śnieżynki – Aneta Zając i Aleksandra Szwed.
Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Od wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Komentarze