14.09.06, 19:14
Teleexpress w kampanii Lukas Banku
Czy Lukas Bank złamał prawo używając nazwy w spocie reklamowym? Okazuje się, że nie. Jak poinformowała nas Katarzyna Twardowska – rzecznik prasowy TVP S.A., Biuro Reklamy TVP S.A. wyraziło zgodę na użycie nazwy i zawarło w tej sprawie porozumienie. Jeśli natomiast w reklamie użyty zostałby logotyp programu, wcześniej trzeba byłoby zawrzeć umowę z Krajową Agencją Gospodarczą. Jak podkreśla Twardowska, spoty emitowane są tylko w TVP i mają również dla samego programu „wymiar promocyjny”.
Mimo wszystko po naszym pytaniu, sprawę zbadali prawnicy TVP, którzy na razie nie wnieśli żadnych zastrzeżeń.
Co na to KRRiT? "Ustawa o radiofonii i telewizji nie zakazuje używania nazwy audycji w reklamie" - mówi dla Portalu Medialnego mediaFM.net Stanisław Celmer, Dyrektor Departamentu Reklamy KRRiT. "Zupełnie inną sprawą jest używanie znaków towarowych (np. tytułu audycji), ale to regulują inne przepisy" - dodaje Celmer.
Zobacz kontrowersyjną reklamę Lukas Banku:
http://www.mediafm.net/dzwieki/teleexpress.wmv
Aby zapisać plik, uzyj opcji "Zapisz jako...".
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze