14.09.06, 19:14
Teleexpress w kampanii Lukas Banku
Czy Lukas Bank złamał prawo używając nazwy w spocie reklamowym? Okazuje się, że nie. Jak poinformowała nas Katarzyna Twardowska – rzecznik prasowy TVP S.A., Biuro Reklamy TVP S.A. wyraziło zgodę na użycie nazwy i zawarło w tej sprawie porozumienie. Jeśli natomiast w reklamie użyty zostałby logotyp programu, wcześniej trzeba byłoby zawrzeć umowę z Krajową Agencją Gospodarczą. Jak podkreśla Twardowska, spoty emitowane są tylko w TVP i mają również dla samego programu „wymiar promocyjny”.
Mimo wszystko po naszym pytaniu, sprawę zbadali prawnicy TVP, którzy na razie nie wnieśli żadnych zastrzeżeń.
Co na to KRRiT? "Ustawa o radiofonii i telewizji nie zakazuje używania nazwy audycji w reklamie" - mówi dla Portalu Medialnego mediaFM.net Stanisław Celmer, Dyrektor Departamentu Reklamy KRRiT. "Zupełnie inną sprawą jest używanie znaków towarowych (np. tytułu audycji), ale to regulują inne przepisy" - dodaje Celmer.
Zobacz kontrowersyjną reklamę Lukas Banku:
http://www.mediafm.net/dzwieki/teleexpress.wmv
Aby zapisać plik, uzyj opcji "Zapisz jako...".
Kierownik Dworu Czeczów – jednostki organizacyjnej Centrum Kultury Podgórza
Centrum Kultury Podgórza | Kraków
Przejdź do ofertyDyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie
Urząd Gminy Filipów | Polska
Przejdź do oferty
Komentarze