31.01.10, 12:41

Zimowe, Olimpijskie Mobilne Stop Cafe w polskich Tatrach

Zimowe miasteczko Olimpijskie Mobilne Stop Cafe już niedługo zagości w polskich górach. Po wakacyjnej trasie, podczas której mobilne bistro odwiedziło m.in. największe imprezy sportowe ubiegłego roku w Polsce, nadszedł czas na zimowe wojaże.

Zimowe miasteczko Olimpijskie Mobilne Stop Cafe już niedługo zagości w polskich górach. Po wakacyjnej trasie, podczas której mobilne bistro odwiedziło m.in. największe imprezy sportowe ubiegłego roku w Polsce, nadszedł czas na zimowe wojaże.

Mobilne Stop Cafe to stylizowana, 11-metrowa amerykańska ciężarówka z naczepą stanowiącą prawdziwą, ruchomą restaurację na czternastu kołach. Sylwetka oraz estetyka trucka nawiązują do stylu lat 80-tych. Naczepa, nagrodzona w zeszłorocznym konkursie Machina Design Awards 2009 w kategorii Reklama, jest mobilną wersją gastronomicznych punktów Stop Cafe.To jedyny tego typu pojazd wykorzystywany w Polsce przez firmę z branży paliwowej.
                                                                                                                                                                             W dniach od 12 do 25 lutego specjalnie przystosowany zestaw Mobilne Stop Cafe zawita na stok Bania (Białka Tatrzańska), do Harendy Zakopane oraz Witowa. Trasa jest elementem zimowego projektu Olimpijskie Mobilne Stop Cafe, którego organizatorem jest PKN ORLEN, sponsor Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej Vancouver 2010.

W programie imprezy znajdują się m.in.: zawody slalomowe, pokazy narciarzy i snowboardzistów ORLEN Promo Team, Miasteczko Kibica i najświeższe informacje z Vancouver oraz coś specjalnego dla fanów freestyle'u - premiera gigapoduszki Big Air BAG. Goście odwiedzający miasteczko będą na bieżąco z najświeższymi informacjami Olimpijskimi z Vancouver, które będą emitowane na ekranach plazmowych. Nie zabraknie też gorących napojów i specjalnych, góralskich przekąsek przygotowanych przez bistro Mobilne Stop Cafe. Każdego dnia organizowane będą również poranne rozgrzewki, zabawy i konkursy.
Z atrakcji Olimpijskiego Mobilnego Stop Cafe będzie można skorzystać przez cztery dni w każdej z trzech wybranych stacji narciarskich:
• 12-15 luty Bania (Białka Tatrzańska),
• 17-20 luty Harenda Zakopane,
• 22-25 luty Witów.

Olimpijskie Mobilne Stop Cafe jest inicjatywą PKN ORLEN, sponsora polskiej reprezentacji na Igrzyska Olimpijskie w Vancouver. Patronat radiowy na akcją objęło RMF FM, a internetowy portal interia.pl.
Mobilne Stop Cafe powstało w 2009 roku. W trakcie wakacji odwiedzało największe imprezy masowe i sportowe w kraju, m.in. ORLEN Monster Jam w Chorzowie, 66. Rajd Polski WRC w Mikołajkach, Mistrzostwa Europy Kobiet w Piłce Siatkowej, EuroBasket 2009 czy Festiwal Audioriver w Płocku.

Komentarze

Powiązane

17.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Zuzanna Kraus i Katarzyna Warzecha z DevaGroup
Zuzanna Kraus, SEM Specialist oraz Katarzyna Warzecha (Content & Marketing Manager) z DevaGroup podsumowują dla portalmedialny.pl rok 2024 w branży. 
16.01.25, 23:32
| reklama & PR |
Rockfin odświeża wizerunek, który ma podkreślać ambicje na rynku globalnym
Rockfin, firma działająca w obszarze projektowania i produkcji systemów wspierających transformację energetyczną, przeprowadza rebranding, wprowadzając nową identyfikację wizualną, która ma podkreślać jej ambicje na rynku globalnym.
16.01.25, 20:24
| reklama & PR » informacje
Roślinny lek Canephron w kreatywnym formacie modular video
Canephron, roślinny lek bez recepty na dolegliwości układu moczowego, jest tematem nowej kampanii opartej na formacie modular video. W kreatywnym projekcie autorstwa agencji MADOGZ lek symbolicznie wspiera strażaczki w gaszeniu „osobistych pożarów”.
16.01.25, 12:03
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Pawlak w zespole HOLO Group
Do zespołu kreatywnego HOLO Group dołączyła Agnieszka Pawlak, która objęła stanowisko senior creative.
16.01.25, 10:55
| reklama & PR » informacje
Polpharma promuje żele do nosa marki Xylogel
Rozpoczęła się kampania żelów do nosa Xylogel, przygotowana przez Opus B. To już kolejna realizacja agencji dla tej marki.
16.01.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
Muzyka łączy, tak jak bycie na TY. Wojciech Mann i Radzimir Dębski (JIMEK) w kampanii marki Tyskie
Tyskie poszerza działania platformy komunikacyjnej „Jesteśmy na TY”, stawiając na muzykę jako przestrzeń, która łączy ludzi. Marka zaprosiła do kampanii Wojciecha Manna oraz Radzimira Dębskiego.
16.01.25, 06:00
| reklama & PR » informacje
Podsumowanie 2024 roku: Krzysztof Koczorowski (KARAT-e i SLOWoTWÓRCY)
Rok 2024 w branży - Krzysztof Koczorowski, prezes zarządu, dyrektor kreatywny Studia Brandingowego KARAT-e, właściciel Agencji Reklamowej SLOWoTWÓRCY, podsumowuje miniony rok w branży dla portalmedialny.pl.
15.01.25, 21:00
| reklama & PR » informacje
Karol Kłos ambasadorem Nice To Fit You
Nice To Fit You rozszerza współpracę z Polską Ligą Siatkówki o współpracę ambasadorską z jednym z najbardziej rozpoznawalnych siatkarzy w Polsce - Karolem Kłosem. Kłos to jeden z najbardziej utytułowanych polskich siatkarzy ostatnich lat, reprezentant Polski, mistrz świata z 2014 roku, olimpijczyk z Rio de Janeiro (2016).
15.01.25, 13:56
| reklama & PR » ludzie
Michał Brzeczkowski awansował w VML
Od początku 2025 r. Michał Brzeczkowski objął stanowisko Account Director w agencji VML.
15.01.25, 10:55
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Tomasz Ćwiąkała ambasadorem marki Betclic
Tomasz Ćwiąkała, dziennikarz, komentator sportowy oraz youtuber, autor wielu formatów poświęconych piłce nożnej dołączył do grona ambasadorów marki Betclic.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 14.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.