15.02.10, 23:44
Wizerunkowa kampania CANAL+
W kampanii wykorzystano adaptację zabawnego francuskiego spotu promującego CANAL+.
Ruszyła nowa wizerunkowa kampania CANAL+. Wykorzystano w niej adaptację zabawnego francuskiego spotu promującego CANAL+. Humorystyczna fabuła reklamy zatytułowanej "Szafa" opiera się na suspensie i podkreśla fakt, że w CANAL + można liczyć na prawdziwe emocje.
30-sekundowy spot jest emitowany w lutym na antenie: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN7, TVN24, TV4, Comedy Central, Kino Polska, Filmbox, AXN, Zone Reality, Zone Europa, National Geographic Channel, VH1, Discovery Channel, Discovery Travel& Living, Discovery Science, Discovery World, Animal Planet. Wersja 45-sekundowa filmu emitowana jest na kanałach własnych CANAL+ Cyfrowy (w tym w CANAL+, CANAL+ Film, CANAL+ Sport, CANAL+ Sport2, PLANETE, Kuchnia.tv i Domo).
Adaptację spotu przygotowała agencja Ogilvy Action, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze