Ruszyła telewizyjna kampania przed wyborami samorządowymi.
Ruszyła telewizyjna kampania przed wyborami samorządowymi. Dotychczas wyemitowane reklamy dwóch partii (Platformy Obywatelskiej oraz Prawa i Sprawiedliwości) dotarły do 88% Polaków uprawnionych do głosowania. Łączny koszt, poniesiony przez te partie, na reklamę telewizyjną wyniósł ponad 5,7 mln zł. Najintensywniej reklamowała się Platforma Obywatelska, która wyemitowała, między 2 a 18 września, 530 spotów za 3,7 mln zł (zasięg 83%). Najwięcej PO wydało w TVN (1,4 mln zł) i Polsacie (1 mln zł). Prawo i Sprawiedliwość za niespełna 2 mln zł wyemitowało 89 spotów, które dotarły do 79% Polaków powyżej 18 roku życia. Najwięcej PiS wydał w Polsacie (640 tys. zł) i TVP1 (540 tys. zł). PiS kampanię telewizyjną rozpoczął 28 sierpnia br.
Komentarze