25.02.10, 20:52
Jubileuszowy numer miesięcznika Top Gear
Do sprzedaży trafił jubileuszowy, 25. numer miesięcznika dla mężczyzn "Top Gear". Z okazji drugiej rocznicy powstania, miesięcznik przygotował trzy konkursy z nagrodami.
Do sprzedaży trafił jubileuszowy, 25. numer miesięcznika dla mężczyzn "Top Gear". Z okazji drugiej rocznicy powstania, miesięcznik przygotował trzy konkursy z nagrodami m.in. takim jak Lancia Delta oraz wycieczka do Londynu połączona ze zwiedzaniem siedziby telewizji BBC i wizytą na pokazie Top`Gear Live Show prowadzonym przez Jeremy’ego Clarksona i spółkę.
Redaktor naczelny ”TopGear” Piotr R. Frankowski tak podsumowuje ostatnie dwa lata: „To były niezwykłe dwa lata wypełnione ciężką pracą nad wprowadzeniem ”TopGear” na polski rynek i realizacją wielu materiałów niespotykanych na europejską skalę.Jesteśmy dumni z naszego sukcesu jakim jest najlepsza sprzedaż wśród wszystkich miesięczników o samochodach w Polsce i obiecujemy, że zrobimy wszystko, by nie stracić zaufania i sympatii naszych czytelników. Pracujemy już nad kolejnymi, wyjątkowymi artykułami”.
Magazyn urodzinowy wsparty został kampanią promocyjną w prasie (Logo, SMART, Podróże , CHIP, CRN, Elle , Instyle), radiu (ChilliZet, Radio Zet, Roxy FM), Internecie (kampania banerowa oraz mailingi do użytkowników Gazeta.pl, wp.pl, Onet.pl, chip.pl, crn.pl) oraz telewizji (Nickelodeon , VH1, Comedy Central, VIVA, MTV, BBC Knowledge, BBC Entertaiment). Kreacja i planowanie mediów Wydawnictwo Burda Communications opracowało we własnym zakresie. Łączna wartość kampanii wynosi 1 327 000 zł.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze