25.02.10, 21:38
Nickelodeon z nową oprawą graficzną i logo stacji
1 marca br. widzowie stacji dziecięcej Nickelodeon Polska zobaczą nową, oprawę graficzną i nowe logo kanału. ZOBACZ FOTOGALERIĘ! TYLKO W MEDIAFM.NET!
1 marca br. widzowie stacji dziecięcej Nickelodeon Polska zobaczą nową, oprawę graficzną i nowe logo kanału. Globalny proces zmian, który rozpoczął się jesienią 2009 roku w USA jest największy od ponad 25 lat w 30-letniej historii marki. Zmiana dotyczy wszystkich lokalnych oddziałów stacji, produktów konsumenckich oraz platform komunikacji. Spójna wizja kreatywna ma ułatwić widzom sprawne korzystanie z funkcji i możliwości jakie oferują platformy Nickelodeona.
Nowe logo marki Nickelodeon, które od 1 marca zastąpi znane już widzom stacji w Polsce logo w kształcie pomarańczowej plamy, swoją prostotą, śmiałością i ponadczasowością, ma nadać marce współczesny styl.
Autorami nowej oprawy graficznej i nowego logo marki Nickelodeon są Russell Hicks, Wiceprezes i Dyrektor Kreatywny Nickelodeon/MTV Networks Kids & Family Group oraz Cyma Zarghami, Prezes Nickelodeon/MTV Networks Kids & Family Group.
Nickelodeon Polska jest lokalnym oddziałem kanału dziecięcego Nickelodeon. Stacja rozpoczęła nadawanie w Polsce, 10 lipca 2008 roku i jest pierwszym kanałem dziecięcym w portfolio MTV Networks Polska. Nickelodeon skierowany jest do młodych widzów, a oferta programowa dobrana jest specjalnie do ich wieku i zainteresowań. W ofercie programowej stacji znajdują się popularne kreskówki, takie jak: "Pingwiny z Madagaskaru", "Dora poznaje świat", "SpongeBob Kanciastoporty" oraz seriale młodzieżowe "iCarly", "Darke i Josh" czy „Księżniczka z krainy słoni”. W Polsce stacja dostępna jest w Cyfrowym Polsacie i telewizji nowej generacji n oraz w ofercie wybranych telewizji kablowych, takich jak m. in: Vectra, UPC, Aster, Multimedia i Chopin. Nickelodeon Polska dociera do 1,8 mln gospodarstw domowych w kraju.
MTV Networks Polska nadaje program telewizyjny oraz zarządza witrynami internetowymi i przedsięwzięciami multimedialnymi następujących marek: MTV Polska, VH1 Polska, VIVA Polska, Comedy Central Polska, Nickelodeon Polska, europejskich kanałów MTVNHD, MTV European, VH1 European i VH1 Classic. Networks Polska należy do jednej z największych na świecie platform mediowych, grupy VIACOM.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze