25.02.10, 21:38

Nickelodeon z nową oprawą graficzną i logo stacji

1 marca br. widzowie stacji dziecięcej Nickelodeon Polska zobaczą nową, oprawę graficzną i nowe logo kanału. ZOBACZ FOTOGALERIĘ! TYLKO W MEDIAFM.NET!

1 marca br. widzowie stacji dziecięcej Nickelodeon Polska zobaczą nową, oprawę graficzną i nowe logo kanału. Globalny proces zmian, który rozpoczął się jesienią 2009 roku w USA jest największy od ponad 25 lat w 30-letniej historii marki. Zmiana dotyczy wszystkich lokalnych oddziałów stacji, produktów konsumenckich oraz platform komunikacji. Spójna wizja kreatywna ma ułatwić widzom sprawne korzystanie z funkcji i możliwości jakie oferują platformy Nickelodeona.
   
Nowe logo marki Nickelodeon, które od 1 marca zastąpi znane już widzom stacji w Polsce logo w kształcie pomarańczowej plamy, swoją prostotą, śmiałością i ponadczasowością, ma nadać marce współczesny styl.

Nickelodeon

Nickelodeon

Nickelodeon

Autorami nowej oprawy graficznej i nowego logo marki Nickelodeon są Russell Hicks, Wiceprezes i Dyrektor Kreatywny Nickelodeon/MTV Networks Kids & Family Group oraz Cyma Zarghami, Prezes Nickelodeon/MTV Networks Kids & Family Group. 

Nickelodeon Polska jest lokalnym oddziałem kanału dziecięcego Nickelodeon. Stacja rozpoczęła nadawanie w Polsce, 10 lipca 2008 roku i jest pierwszym kanałem dziecięcym w portfolio MTV Networks Polska. Nickelodeon skierowany jest do młodych widzów, a oferta programowa dobrana jest specjalnie do ich wieku i zainteresowań. W ofercie programowej stacji znajdują się popularne kreskówki, takie jak: "Pingwiny z Madagaskaru", "Dora poznaje świat", "SpongeBob Kanciastoporty" oraz seriale młodzieżowe "iCarly", "Darke i Josh" czy „Księżniczka z krainy słoni”. W Polsce stacja dostępna jest w Cyfrowym Polsacie i telewizji nowej generacji n oraz w ofercie wybranych telewizji kablowych, takich jak m. in: Vectra, UPC, Aster, Multimedia i Chopin. Nickelodeon Polska dociera do 1,8 mln gospodarstw domowych w kraju.


MTV Networks Polska nadaje program telewizyjny oraz zarządza witrynami internetowymi i przedsięwzięciami multimedialnymi następujących marek: MTV Polska, VH1 Polska, VIVA Polska, Comedy Central Polska, Nickelodeon Polska, europejskich kanałów MTVNHD, MTV European, VH1 European i VH1 Classic.  Networks Polska należy do jednej z największych na świecie platform mediowych, grupy VIACOM.

Komentarze

Powiązane

23.03.25, 19:07
| TV / VOD » informacje
TVP3 Poznań przywozi dzieci z na spektakle teatralne do swojego studia
TVP3 Poznań realizuje projekt „Scena Telewizji” w ramach którego nadawane są na żywo premiery spektakli teatralnych dla dzieci. Celem inicjatywy jest także zapewnienie dzieciom z różnych obszarów Wielkopolski obejrzenie spektaklu w studiu TV.
20.03.25, 18:22
| TV / VOD » seriale
Piekło kobiet. Nowy serial Ewy Puszczyńskiej dla platformy Max
Rozpoczęły się zdjęcia do serialu „Piekło kobiet”, który powstaje dla platformy Max. Produkcją zajmuje się Ewa Puszczyńska, producentka, mająca w dorobku oscarowe filmy „Ida” i „Strefa interesów”. Reżyserię powierzono Annie Maliszewskiej, znanej z produkcji „Tata” i „Infamia”.
20.03.25, 16:00
| TV / VOD » seriale
Projekt UFO polski miniserial o tajemniczych wydarzeniach na Netfliksie
„Projekt UFO” to czteroodcinkowy komediodramat w reżyserii Kaspra Bajona, który ma zabrać widzów Netflixa do lat 80., gdy w Polsce miały miejsce niezwykłe wydarzenia. W obsadzie znaleźli się m.in.: Piotr Adamczyk, Mateusz Kościukiewicz i Maja Ostaszewska, a premiera serialu odbędzie się 16 kwietnia 2025 r. wyłącznie na platformie Netflix.
20.03.25, 11:50
| TV / VOD |
Netflix startuje z castingami do Love is Blind: Polska
Netflix rozpoczął casting do pierwszej polskiej edycji „Love is Blind” – globalnego formatu opartego na miłosnym eksperymencie, który podważa tradycyjne zasady randkowania. Uczestnicy programu mają szansę odnaleźć bratnią duszę, kierując się wyłącznie osobowością, bez znajomości wyglądu drugiej osoby.
20.03.25, 11:00
| TV / VOD » informacje
TVP Polska ma głos. Bartłomiej Bublewicz i Paweł Kursa poprowadzą nowy program TVP1
Telewizja Polska startuje z nowym cyklem „Polska ma głos”, w którym Polacy wyrażają swoje opinie na temat polityki i kandydatów na prezydenta RP. Przedwyborczą podróż po regionach kraju poprowadzą Bartłomiej Bublewicz i Paweł Kursa z TVP Info, a program będzie emitowany od 20 marca, w każdy czwartek o 23:05 na TVP1 i TVP VOD.
19.03.25, 10:17
| TV / VOD » badania rynku
Ponad 400 tys. widzów Kwartetu dla czterech aktorów. TVP2 liderem poniedziałku
W poniedziałek, 17 marca br., grupa TVP osiągnęła najwyższy udział wśród nadawców: łączny udział dobowy TVP wyniósł tego dnia 21,9 proc. (dane: Nielsen Media).
19.03.25, 06:00
| TV / VOD » badania rynku
Kuchenne rewolucje pozostaje hitem TVN. Trzeci odcinek formatu obejrzało ponad 1,1 mln widzów
27 lutego br. na antenie TVN zadebiutował jubileuszowy, 30. sezon programu "Kuchenne rewolucje" z Magdą Gessler. Program emitowany jest w nowym paśmie - o godz. 20:50.
18.03.25, 13:53
| TV / VOD » badania rynku
Must Be The Music. Rośnie widownia formatu
Drugi odcinek muzycznego formatu „Must Be The Music” (Polsat) był liderem w swoim paśmie emisji oraz odnotował jeszcze lepsze wyniki oglądalności niż jego premierowa odsłona.
18.03.25, 12:37
| TV / VOD » informacje
#PerłyArchiwów. Podcast Rekonstrukcja Cyfrowa TVP wprowadza nowy format
Poświęcony polskiemu kinu podcast Rekonstrukcja Cyfrowa TVP poszerza zakres tematyczny i wprowadza nowy format „#PerłyArchiwów”, który ma twórczo wykorzystywać archiwalne materiały audiowizualne Telewizji Polskiej. Gospodarzem programu jest historyk młodego pokolenia Michał Przeperski.
18.03.25, 07:15
| TV / VOD » badania rynku
The Voice Kids i Sanatorium miłości hitami TVP
W sobotę, 15 marca br. kolejny odcinek 8. edycji show TVP2 „The Voice Kids” obejrzało w momencie najwyższej oglądalności ponad 1,7 mln widzów, a program z udziałem seniorów „Sanatorium miłości” – prawie 1,7 mln osób. Popularnością wśród widzów cieszyły się też inne propozycje TVP.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.