23.03.10, 21:56

Agnieszka Kubiak: Stawiamy na kolejne nowości

Rozmowa z Agnieszką Kubiak, Senior Manager Music Channels, MTV Networks Polska.

Rozmowa z Agnieszką Kubiak, Senior Manager Music Channels, MTV Networks Polska

Marcin Krzos: Zacznijmy od kwestii informacyjnej. MTV Polska to stacja rozrywkowa czy muzyczna?
Agnieszka Kubiak: Jak z pewnością zdążył Pan zauważyć, od kilku lat MTV na świecie – w tym również MTV Polska – dołącza do ramówki nie tylko programy muzyczne, ale też rozrywkowe. Część z nich to nadal propozycje stricte muzyczne, np. cykl koncertowy World Stage, pasmo muzyczne „MAXXX Hits”, nagrody muzyczne MTV (Video Music Awards, MTV Europe Music Awards) czy koncerty akustyczne MTV Unplugged. Natomiast obok propozycji muzycznych, dużo miejsca w ramówce poświęcamy również programom rozrywkowym, które lubi i docenia nasza widownia. Wśród najpopularniejszych programów, wymienić należy „MTV Cribs”, „Króliczki Playboya”, „52”, „South Park”, „Włatcy Móch”, „Co na to tato” i wiele innych.

MK: Pytam, ponieważ chciałbym wiedzieć, czym się Państwo kierujecie w kreowaniu wizerunku stacji?
AK: Przede wszystkim staramy się, aby oferta naszej stacji była jak najbardziej dostosowana do potrzeb naszych widzów, czyli młodych ludzi. Zależy nam, aby potrafili się utożsamiać z MTV dzisiaj w takim samym stopniu, jak robiło to „pokolenie MTV” w początkach istnienia stacji (MTV powstało w USA w sierpniu 1981 roku, a więc już 28 lat temu). Co ważne, musimy pamiętać, że zainteresowania i potrzeby młodzieży różnią się dzisiaj diametralnie od tego, jak kształtowały się one kilka, czy kilkanaście lat temu. Jest to odzwierciedlone w ramówce naszej stacji, która jest obecnie bardzo różnorodna.

MK: Ostatnio stacja odnotowała mniejszą oglądalność. Wie Pani czym może być to spowodowane?
AK: Proszę pamiętać, że na rynku przybywa kanałów muzycznych i rozrywkowych, przez co konkurencja jest dziś znacznie większa, niż jeszcze kilka lat temu. Coraz bardziej zatłoczony rynek telewizyjny mobilizuje nadawców, w tym również MTV Networks Polska, do walki o widza. Dlatego też, przygotowując ofertę programową na 2010 rok, stawiamy na kolejne nowości – zarówno zagraniczne hity programowe, jak i polskie produkcje. Widzowie MTV Polska na pewno nie będą zawiedzeni.

MK: Program MTV Polska jest złożony głównie z programów rozrywkowych, muzyki w niej coraz mniej. Nie boi się Pani, że stacja może stracić wizerunek stacji muzycznej wyznaczające nowe trendy w branży muzycznej?
AK: Muzyka w dalszym ciągu stanowi ważną część naszej oferty. Tylko w zeszłym roku, MTV symultanicznie na całym świecie emitowało premierowe koncerty najpopularniejszych wykonawców (cykl MTV World Stage), wspierało młodych artystów o dużym muzycznym potencjale w cyklu „MTV Push” (wśród artystów byli m.in. La Roux, Pixie Lott, Veronicas), organizowało festiwale muzyczne (Isle of MTV, Festiwal MTV Gdańsk Dźwiga Muzę), prezentowało ekskluzywne premiery teledysków takich artystów, jak Green Day czy Shakira, a także zaprezentowało kolejne koncerty z cyklu MTV Unplugged (Katy Perry globalnie, Wilki w Polsce). Dodatkowo, staramy się, aby muzyki nie zabrakło również na naszych stronach i portalach internetowych, gdzie widz ma do niej dostęp 24 godziny na dobę i może wybierać spośród bardzo bogatej oferty teledysków (s2o.tv, sekcja Teledyski na www.mtv.pl) .

MK: Czym chcecie przyciągnąć widzów przed ekrany?
AK: Wśród naszych propozycji na najbliższe miesiące nie zabraknie zarówno nowych produkcji lokalnych, które pojawią się na antenie już w kwietniu (szczegóły ogłosimy w ciągu najbliższych tygodni), jak i najpopularniejszych zagranicznych produkcji (jeszcze w marcu, w ramówce stacji zadebiutuje m.in. kolejna seria „Teen Cribs”, w którym najbogatsze nastolatki oprowadzają ekipę MTV po swoich pokojach/domach, „Teen Moms” – kontynuacja hitu MTV „Licealne ciąże”, w którym MTV śledzi dalsze losy i zmagania młodych matek czy „Peak Season” o przygodach ośmiorga przyjaciół, których łączy miłość do snowboardu). W planach na ten rok mamy również muzyczne wydarzenie – kolejny koncert z serii „MTV Unplugged”.

MK: Nawiązaliście współpracę z o2.pl, na czym ta współpraca ma polegać?
AK: Rzeczywiście, nawiązaliśmy współpracę z Grupą O2 w zakresie obsługi reklamowej serwisów internetowych, należących do portfolio MTV Networks Polska. 

MK: A może macie w planach podbicie Internetu?
AK: Staramy się oferować naszym widzom jak najszerszy dostęp do rozrywki, również poprzez strony internetowe i obecność w Internecie, na portalach społecznościowych, itd. Dobrym przykładem jest portal s2o.tv, gdzie użytkownicy mają do wyboru kilka tysięcy teledysków oraz najciekawsze produkcje, znane z anteny naszych stacji (m.in. MTV Polska, Viva Polska). Nasze strony internetowe (www.mtv.pl, www.viva-tv.pl, www.vh1.pl) oferują najnowsze wiadomości ze świata show biznesu, informacje o naszych programach, konkursy i wiele innych ciekawych możliwości. MTV Polska i Viva Polska są również dostępne na portalach społecznościowych (np. na Facebooku), dzięki czemu dodatkowo zbliżamy się do naszych widzów.

MK: Dziękuję za rozmowę.

Komentarze

Powiązane

13.06.24, 10:46
| telewizja / VOD » informacje
Studio w kontakcie. Nowość w TVP Polonia
12 czerwca br. o godz. 22:15 w TVP Polonia zadebiutował program publicystyczny „Studio w kontakcie”, w którym każdy telewidz będzie mógł zabrać głos - niezależnie, czy mieszka w Polsce, czy poza granicami kraju.
13.06.24, 09:09
| telewizja / VOD » informacje
KRRiT przedłużyła w końcu koncesję kanału TVN Style
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przychyliła się do wniosku spółki TVN i przedłużyła o kolejny okres czasu koncesję dla kanału TVN Style.
13.06.24, 06:30
| telewizja / VOD » seriale
Asterix i Obelix w nowym serialu platformy Netflix. Serwis ujawnił kadr z animacji
W 2025 r. na platformie Netflix zadebiutuje pierwszy serial animowany poświęcony przygodom znanych na całym świecie Galów, czyli Astérixa i Obelixa.
12.06.24, 12:01
| telewizja / VOD » informacje
Mecze EURO 2024 w TVP1 i TVP2 z dźwiękiem w technologii Dolby AC-4 5.1
14 czerwca br. rozpoczynają się Mistrzostwa Europy w Niemczech. Telewizja Polska pokaże w TVP1 i TVP2 mecze w Naziemnej Telewizji Cyfrowej DVB-T2 z dźwiękiem w technologii Dolby AC-4 5.1 z możliwością personalizacji odbioru dźwięku przez telewidza z pilota telewizora.
11.06.24, 13:40
| telewizja / VOD » badania rynku
3,6 mln widzów meczu towarzyskiego z Turcją
W poniedziałek, 10 czerwca br. reprezentacja Polski wygrała mecz towarzyski z Turcją. Transmisję spotkania w TVP1 w momencie najwyższej oglądalności śledziło 4,2 mln widzów.
11.06.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje
Kanał TVC zyskał nową oprawę i odświeżone logo
10 czerwca br., Kanał TVC (MWE Networks) pojawił się w odświeżonej oprawie graficznej. To kolejny etap zmian w portfolio grupy MWE Networks, mający na celu zmianę identyfikacji wizualnej zbliżonej do estetyki TVC Super i Antena HD.
10.06.24, 10:42
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Anna Kalczyńska w ekipie Iberionu. Poprowadzi autorski format geopolityczny
Do Iberionu dołącza Anna Kalczyńska, która poprowadzi autorski format geopolityczny. Dziennikarka w ostatnich latach związana była ze stacją TVN.
07.06.24, 08:46
| telewizja / VOD » informacje
Polska Wybiera. Eurowybory 2024. Specjalne propozycje programowe kanałów Grupy Polsat
9 czerwca br. od 19:15 na antenach Polsat News, Wydarzeniach 24 i Polsat News Polityka pojawi się wieczór wyborczy „Polska Wybiera. Eurowybory 2024”, w którym pojawią się wyniki sondażowe głosowania do Parlamentu Europejskiego. Zaplanowano także specjalne wydanie „Wydarzeń 18:50”.
06.06.24, 16:15
| telewizja / VOD » informacje
Telewizja WP wybiera ContentHouse do komunikacji w mediach społecznościowych
Telewizja WP rozpoczyna współpracę z agencją ContentHouse. Działania obejmą bieżącą komunikację na profilach społecznościowych Telewizja WP oraz Kabaret TV.
06.06.24, 15:00
| telewizja / VOD » informacje
Mistrzostwa Europy w lekkoatletyce na antenach TVP
7 czerwca br. rozpoczną się Mistrzostwa Europy w lekkoatletyce w Rzymie, gdzie niemal 100 reprezentantów Polski będzie ze sobą rywalizować. 
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 13.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.