21.09.06, 23:06
Najwięksi reklamodawcy aut osobowych w sierpniu
Drugą pozycję zdobyła firma Peugeot Polska, która przeznaczyła kwotę ponad 2,9 mln zł. Kolejne miejsca stały się udziałem Skoda Auto Polska (2,3 mln zł), General Motors Polska (1,9 mln zł) oraz Volkswagen Group/Kulczyk Tradex (1,6 mln zł).
W rankingu samochodowych reklam telewizyjnych, na których emisję wydano w sierpniu najwięcej, zwyciężył spot Toyoty Yaris. Wydatki na akcję wyniosły 656 tys. zł, zaś reklama została wyemitowana 107 razy. W rankingu reklam najczęściej ukazujących się na antenie wygrał natomiast spot Fiata Cromy. Reklamę wyemitowano łącznie 170 razy.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
26.02.2025 r., webinar.
Komentarze