24.03.10, 19:45

Zmiany w agencji MRM Worldwide

Stanowiska Managing Directorów obejmą: Agnieszka Wasilewska, obecnie Client Service Director w MRM Worldwide oraz Kuba Urbaniak, który do MRM dołączy z Grupy Bauer

Z dniem 10 maja br. zostanie powołane nowe, dwuosobowe kierownictwo agencji interaktywnej MRM Worldwide. Tym samym dotychczasowy model zarządzania agencją zmieni się na joint management. Stanowiska Managing Directorów obejmą Agnieszka Wasilewska, obecnie Client Service Director w MRM Worldwide oraz Kuba Urbaniak, który do MRM dołączy z Grupy Bauer. Nowy duet zarządzający to połączenie kompetencji z wieloletnim doświadczeniem – Agnieszka Wasilewska w MRM pracuje od siedmiu lat, a Kuba Urbaniak w branży interaktywnej działa już od 16 lat. Dzięki temu MRM Worldwide będzie zarządzana efektywnie, co ma pozwolić na produktywne rozwijanie możliwości agencji.

Do obowiązków Kuby Urbaniaka będzie należało zarządzanie operacyjnym obszarem prac wewnętrznych MRM. Zajmie się project managementem, produktami agencji, kreacją, produkcją i technologią. Urbaniak działa w branży internetowej od 1994roku. Przez wiele lat zarządzał strukturami interaktywnymi w spółkach IT, odpowiadał także za strategie internetowe i mobilne w dużych grupach medialnych. Do MRM Worldwide dołączy z Grupy Bauer, gdzie pracował na stanowisku zastępcy dyrektora nowych mediów. Wcześniej pełnił funkcję dyrektora ds. nowych technologii Radia Eska w Grupie Radiowej Time i dyrektora ds. nowych mediów i technologii w Matrix.pl. W jego portfolio są takie projekty, jak Miasto Plusa i 5plusgsm.pl dla Polkomtela czy portal eska.pl. Przeprowadził szereg akcji SMSowych i crossowych dla radia, prasy czy Internetu dla takich klientów, jak Allegro, Kraft czy P&G.

Agnieszka Wasilewska jako Managing Director będzie odpowiedzialna za Client Service , pozyskiwanie nowego biznesu i rozwój kompetencji strategicznych w ramach agencji. Wcześniej pełniła funkcję Client Service Directora, a w MRM Worldwide pracuje już od siedmiu lat. Specjalizuje się w złożonych projektach dla branży technologicznej i FMCG. Doświadczenie zdobywała we współpracy z takimi klientami jak Polkomtel, PLL LOT, Luksusowa, Cadbury Wedel, Amnesty International, Polsnack, SAR, LL Healthcare, Nestlé i Żagiel.

Komentarze

Powiązane

19.09.24, 18:20
| reklama & PR » ludzie
Roksana Zienkiewicz w zespole Brandlift
Do zespołu Brandlift dołączyła Roksana Zienkiewicz, która objęła stanowisko New Business Manager.
19.09.24, 09:05
| reklama & PR » informacje
Dan Cake. Jedz jak chcesz! Nowa platforma komunikacji marki
Pod hasłem „Jedz jak chcesz” marka Dan Cake rusza z nowa platforma komunikacji i zaprasza do bycia autentycznym oraz podchodzenia do jedzenia na własnych warunkach.
18.09.24, 14:19
| reklama & PR » informacje
Tailor Made rozszerza współpracę z Astara
Po dwóch latach współpracy w zakresie influencer marketingu dla marki Mitsubishi, agencja Tailor Made i firma Astara rozszerzają zakres działań o komunikację mediową oraz objęcie współpracą marek Isuzu i Nissan.
17.09.24, 19:15
| reklama & PR » informacje
Wszystkie Jeże nasze są! Marka Jeżyki rusza z kampanią edukacyjną. Jacek Cygan napisał nowe słowa do hitu Majki Jeżowskiej
13 września br. rozpoczęła się jesienna kampania edukacyjna „Wszystkie Jeże nasze są!”, przygotowana przez markę Jeżyki (Colian). W ramach akcji powstała specjalna, „jeżykowa” wersja hitu Majki Jeżowskiej, do której nowe słowa napisał Jacek Cygan.
17.09.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
Carat (dentsu Polska) zwycięzcą przetargu mediowego Dr Gerard
Agencja mediowa Carat (dentsu Polska) wygrała przetarg na obsługę marki Dr. Gerard na polskim rynku.
17.09.24, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Sebastian Górski przechodzi z Polsat Media do iPoster
Do iPoster, właściciela i operatora sieci Digital Out-Of-Home (DOOH) w segmencie galerii handlowych, dołączył Sebastian Górski. Wcześniej przez blisko osiem lat był związany z Polsat Media.
16.09.24, 23:32
| reklama & PR » informacje
Smak pełen wspomnień. Konkurs marki Wiejskie Ziemniaczki
Marka Wiejskie Ziemniaczki (Lorenz) rozpoczęła aktywację prowadzoną pod hasłem „Smak pełen wspomnień”. Głównym elementem działań jest konkurs dla konsumentów. Akcja potrwa przez cały wrzesień.
16.09.24, 18:30
| reklama & PR » informacje
Spokojnie, to HAMMER. Kampania wizerunkowa polskiej marki telefonów
Ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa polskiej marki HAMMER, promująca wytrzymałość, dostarczanych przez firmę, telefonów wzmocnionych oraz programy wspierające klientów.
16.09.24, 12:53
| reklama & PR » informacje
Małgorzata Socha polską ambasadorką gamy kosmetyków ANTI-ÂGE GLOBAL od Yves Rocher. Nowe logo marki
Gama kosmetyków do pielęgnacji twarzy - ANTI-ÂGE GLOBAL od francuskiej marki Yves Rocher - ma swoją polską ambasadorkę. Została nią aktorka, Małgorzata Socha. Jednocześnie marka wprowadza zmiany w swojej.
16.09.24, 12:19
| reklama & PR » informacje
ORLEN oficjalnym sponsorem ZAKSY. Logotyp marki pojawi się na koszulkach meczowych
ORLEN został oficjalnym sponsorem drużyny ZAKSA Kędzierzyn-Koźle. W ramach współpracy, logotyp koncernu zostanie wyeksponowany na froncie koszulki klubu.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Stanowisko ds. promocji i komunikacji

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja

Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice

Przejdź do oferty

Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni

Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 18.10.24

Rozwiązanie konkursu.

do 18.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 17.10.24

Do zdobycia jeden album.

Polecamy
Konferencje

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.