24.03.10, 21:09
San Markos wyróżniona w The Intercontinental Advertising Cup
San Markos, jako jedyna agencja reklamowa z Polski, otrzymała wyróżnienie w The Intercontinental Advertising Cup - jednym z największych na świecie konkursów reklamowych. Wyróżnienie w kategorii „Best of Products and services – Best of travel, tourism and transport” agencja otrzymała za projekt „Kumpel z Przeszłości. 1944 Live”. Tym samym znalazł się on w gronie najlepszych projektów reklamowych z całego świata, docenionych przez międzynarodowe jury festiwalu.
„Kumpel z Przeszłości” to projekt agencji San Markos zrealizowany wspólnie z agencją On Board PR i Biurem Promocji Miasta Stołecznego Warszawy, dla którego inspirację stanowiła 65. rocznica wybuchu Powstania Warszawskiego. Na portalu społecznościowym Facebook stworzono dwa profile dwojga młodych ludzi – Sosny i Kostka – fikcyjnych powstańców. Aktualizowane codziennie, do końca Powstania (początek października) stanowiły prywatną kronikę Powstania Warszawskiego widzianego oczami dwojga młodych ludzi. Kostek i Sosna pisząc językiem ówczesnej młodzieży, opowiadali o swoich codziennych przeżyciach oraz umieszczali zdjęcia i filmy odzwierciedlające atmosferę tamtego okresu. Kostek i Sosna stali się jednymi z najpopularniejszych postaci prywatnych na polskim Facebooku. Ich losy śledziło niemal 4000 przyjaciół, którzy komentowali ich wpisy i toczyli żywe dyskusje na temat Powstania. Nominacja w The Intercontinental advertising Cup, to już kolejne wyróżnienie przyznane projektowi „Kumpel z Przeszłości” zarówno na polskich, jak i międzynarodowych festiwalach reklamowych. Wcześniej projekt zdobył tak prestiżowe nagrody jak: Srebrny Bęben na festiwalu reklamowym Golden Drum, srebrną nagrodę Silver Spotlight Award, dwie statuetki Złoty Spinacz 2009, trzy Złote Orły i Grand Prix konkursu, jak również główną nagrodę w konkursie Epica Award 2009. Ostatnio otrzymał on również nominację w konkursie Impactor 2009, w kategorii Kampania Społeczna Roku 2009 oraz został nagrodzony w ogólnopolskim konkursie „Internetowa 5” na najbardziej oryginalne przedsięwzięcia realizowane w Internecie w 2009 roku.
The Intercontinental Advertising Cup to międzykontynentalny konkurs reklamowy ustanowiony w 2007 roku przez organizatorów trzech największych na świecie regionalnych festiwali reklamowych: azjatyckiego Pacific’s ADFEST, ibero-amerykańskiego FIAP oraz europejskiego Golden Drum. Celem konkursu jest propagowanie kreatywności czerpiącej inspirację z lokalnej specyfiki, oraz ocenianie jej na międzynarodowym poziomie.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze