24.03.10, 21:20
Radio Złote Przeboje: Muzyka, którą kochacie
24 marca br. wystartowała nowa kampania promocyjna Radia Złote Przeboje, prezentująca odświeżone hasło antenowe - "Muzyka, którą kochasz!". Wcześniej z pdobnego hasła ("Muzyka, którą kochacie") korzystało Radio RMF FM.
24 marca br. wystartowała nowa kampania promocyjna Radia Złote Przeboje, prezentująca odświeżone hasło antenowe - "Muzyka, którą kochasz!". Wcześniej z pdobnego hasła ("Muzyka, którą kochacie") korzystało Radio RMF FM.
Reklamy Złotych Przebojów przypominają również o nowocześniejszym brzmieniu stacji oraz pokazują osoby tworzące program. W reklamie telewizyjnej, internetowej i outdoorowej wystąpił zespół radia - prezenterzy i prowadzący audycje, m.in. Agnieszka Kasprzyk i Rafał Chirowski (Poranek), Marzena Rogalska ("Między słowami"), Jarek Budnik (pasmo popołudniowe), a także osoby zaangażowane w tworzenie programu, promocję i sprzedaż reklam. Film reklamowy został nakręcony w siedzibie Radia Złote Przeboje, a jego stylistyka nawiązuje do bardzo popularnej obecnie formy Lip Dub.
Muzykę do spotu stanowi utwór Robbiego Williamsa pt. "Supreme". 15-sekudowa reklama będzie emitowana m.in. w TVP 1 i 2, TVN, Polsacie, kanałach tematycznych, w tym: w stacjach ATMedia oraz muzycznych kanałach MTV i VH1. Spot będzie można obejrzeć na stronie ZlotePrzeboje.pl. Reklamy internetowe pojawią się na Tuba.fm, Gazeta.pl oraz na stronie Radia Złote Przeboje.
Kampania w telewizji i internecie potrwa do połowy maja. Jej kolejnym etapem będzie promocja na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS w największych polskich miastach, m.in. w Warszawie, Poznaniu, Łodzi, Wrocławiu, Trójmieście i aglomeracji śląskiej. Spot przygotował dom produkcyjny Blast Factor, media zakupił dom mediowy Starlink oraz dział promocji Radia Złote Przeboje.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze