24.03.10, 21:10

TCM chce ratować znak Hollywood

TCM wspomoże inicjatywę Save Cahuenga Peak kampanią informacyjną prowadzoną na antenie amerykańskiej wersji stacji i jej stronie internetowej.

Znak „Hollywood”, który stanął na wzgórzach Beverly Hills w 1923 roku jako reklama przedsięwzięcia deweloperskiego Hollywoodland Harry’ego Chandlera może zostać zniszczony. W USA trwa zbiórka pieniędzy na odkupienie terenu, na którym stoi symbol Fabryki Snów. Kanał TCM postanowił wspomóc inicjatywę Save Cahuenga Peakkampanią informacyjną prowadzoną na antenie i stronie internetowej stacji.

Organizacje i firmy łączą siły, aby wykupić i objąć ochroną tereny wokół znaku Hollywood. Właściciel ziemi, na której stoi symbol Fabryki Snów żąda za nią 12,5 miliona dolarów. Jeżeli do 14 kwietnia br. organizatorom kampaniiSave Cahuenga Peak nie uda się uzbierać pieniędzy, teren może zostać sprzedany pod budowę osiedla.

Trust for Public Land (TPL) –  główny organizator akcji chce kupić 138 akrów ziemi, które położone są w tyle i na lewo od litery "H" sławnego znaku, aby uchronić go przed zniszczeniem. Partnerzy akcji zobowiązali się także utrzymywać te tereny.

TCM wspomoże inicjatywę Save Cahuenga Peak kampanią informacyjną prowadzoną na antenie amerykańskiej wersji stacji i jej stronie internetowej. W ramach działań skierowanych do widzów program informacyjny TCM Classic's Movie News wzbogacony zostanie o filmy przygotowanymi przez Bena Mankiewicza, w których opowie jak można włączyć się do akcji i ile pieniędzy już uzbierano. Wideo będzie także dostępne na www.tcm.com, www.savehollywoodland.org, na Facebooku i kanale YouTube TCM.

W kampanii nie zabraknie działań ATL takich jak reklamy akcji na wizji czy baner na stronie internetowej, która ze względu na zbliżającym się pierwszym w historii TCM Classic Film Festiwal (22-25 kwietnia w Hollywood) w marcu i kwietniu będzie często odwiedzana przez fanów klasycznego kina. W trakcie akcji będzie także można zapisać się do newslettera informującego o postępach zbiórki.

TCM przekaże także na aukcję organizowaną w ramach kampanii 10 zaproszeń na TCM Classic Film Festiwal upoważniających do wstępu na 50 pokazów festiwalowych oraz imprezy towarzyszące, panele dyskusyjne i pokazy przy basenie Hotelu Roosvelt.

Znak został zaprojektowany w 1923 roku przez Thomasa Fiska Goffa. Pierwotnie służył jako reklama firmy deweloperskiej. Każda litera mierzy ponad 14 metrów wysokości. Początkowo reklama ta była podświetlana, jednak z czasem napis popadał w ruinę, aż do 1973 roku, kiedy wpisano go na listę zabytków. W 1978 roku stworzono stalową konstrukcję, która przetrwała do dzisiaj. Teren sąsiadujący z napisem „Hollywood” został kupiony w 1940 roku przez przemysłowca Howarda Hughsa. Chciał on zbudować tam dom dla swojej narzeczonej, gwiazdy filmowej Ginger Rogers. Gdy ten związek nagle się skończył przedsiębiorca wstrzymał budowę, a w 2002 roku cały jego majątek został sprzedany inwestorom. Dziś znów ziemia jest na sprzedaż.

Komentarze

Powiązane

19.03.25, 06:00
| TV / VOD » badania rynku
Kuchenne rewolucje pozostaje hitem TVN. Trzeci odcinek formatu obejrzało ponad 1,1 mln widzów
27 lutego br. na antenie TVN zadebiutował jubileuszowy, 30. sezon programu "Kuchenne rewolucje" z Magdą Gessler. Program emitowany jest w nowym paśmie - o godz. 20:50.
18.03.25, 13:53
| TV / VOD » badania rynku
Must Be The Music. Rośnie widownia formatu
Drugi odcinek muzycznego formatu „Must Be The Music” (Polsat) był liderem w swoim paśmie emisji oraz odnotował jeszcze lepsze wyniki oglądalności niż jego premierowa odsłona.
18.03.25, 12:37
| TV / VOD » informacje
#PerłyArchiwów. Podcast Rekonstrukcja Cyfrowa TVP wprowadza nowy format
Poświęcony polskiemu kinu podcast Rekonstrukcja Cyfrowa TVP poszerza zakres tematyczny i wprowadza nowy format „#PerłyArchiwów”, który ma twórczo wykorzystywać archiwalne materiały audiowizualne Telewizji Polskiej. Gospodarzem programu jest historyk młodego pokolenia Michał Przeperski.
18.03.25, 07:15
| TV / VOD » badania rynku
The Voice Kids i Sanatorium miłości hitami TVP
W sobotę, 15 marca br. kolejny odcinek 8. edycji show TVP2 „The Voice Kids” obejrzało w momencie najwyższej oglądalności ponad 1,7 mln widzów, a program z udziałem seniorów „Sanatorium miłości” – prawie 1,7 mln osób. Popularnością wśród widzów cieszyły się też inne propozycje TVP.
17.03.25, 07:00
| TV / VOD » badania rynku
Talk-show Kuby Wojewódzkiego zyskał widzów w nowym paśmie
Pod koniec lutego br. na antenę TVN powrócił Kuba Wojewódzki z nowym sezonem swojego autorskiego talk-show. Tym razem w nowym paśmie – o godz. 20:50. O nowej porze tytuł zyskał blisko 100 tys. nowych widzów.
14.03.25, 16:15
| TV / VOD » informacje
Golden Media Polska zmienia logotyp
Golden Media Polska, producent programów telewizyjnych, po 13 latach zmienia logotyp. Celem jest odświeżenie wizerunku firmy oraz podkreślenie jej otwartości i innowacyjności. 
14.03.25, 13:30
| TV / VOD » informacje
Postaw na milion świętuje 15 lat na antenie i start 30. sezonu
W piątek, 14 marca 2025 r. o godz. 20:45 na antenie TVP2 zadebiutuje 30. sezon teleturnieju „Postaw na milion”. Program po raz pierwszy wyemitowano 5 marca 2011 r., a jego gospodarzem od początku pozostaje Łukasz Nowicki.
13.03.25, 19:45
| TV / VOD » seriale
Porządny człowiek. Pierwszy teaser i zdjęcia z planu nowego thrillera HBO
"Porządny człowiek" to nowa polska produkcja HBO Original – pełen napięcia thriller psychologiczny, który wkrótce zadebiutuje na platformie. Sprawdź najnowszy teaser i zobacz zdjęcia prosto z planu!
13.03.25, 18:15
| TV / VOD » informacje |
Polsat wkracza na Spotify. Pierwsza kampania stacji promująca Must Be The Music
Polsat, przy wsparciu polskiego oddziału Aleph, zrealizował kampanię na Spotify promującą powrót programu „Must Be The Music” po dziewięciu latach przerwy. To pierwsze wykorzystanie tej platformy muzycznej przez stację w celach reklamowych.
13.03.25, 15:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Program Didaskalia z nowego studia z autorską scenografią
Minęły dwa lata od premiery pierwszego odcinka „Didaskaliów” (Wirtualna Polska). Program prowadzony przez Patrycjusza Wyżgę, zyskał nowe studio z autorską scenografią.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.