29.03.10, 23:32
MRM: gra wielkanocna dla Wedla
Agencja interaktywna MRM Worldwide jest autorem nowej odsłony gry dla Cadbury Wedel, nawiązującej do Świąt Wielkanocnych. Premiera zabawy miała miejsce w ubiegłym roku, jednak tym razem gra jest nie tylko atrakcyjniejsza, ale również dostępna dla posiadaczy telefonów iPhone. Gracze mogą wcielić się w postać nastolatka lub nastolatki i łapać czekoladowe jajka.
Gra jest wsparta do 1 kwietnia promocją w serwisach internetowych. Reklamy oparte na motywie jajka pojawiły się między innymi w Onet.pl, Interia.pl, Gazeta.pl, Wp.pl, Nasza-klasa.pl. Kampanię przygotowała agencja MRM Worldwide, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Zed Digital.
Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Od wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Komentarze