06.04.10, 18:01
Garfield bohaterem wiosennej kampanii marki Chipicao
Rogaliki swoim wizerunkiem wspiera znany na całym świecie Garfield. Kampania reklamowa w telewizji potrwa do 18 kwietnia br.
W marcu br. ruszyła kampania reklamowa marki Chipicao z portfolio Chipita Poland. Rogaliki swoim wizerunkiem wspiera znany na całym świecie Garfield. Kampania reklamowa w telewizji potrwa do 18 kwietnia br. Wspierać ją będzie kampania prasowa oraz działania prowadzone w internecie.
Telewizyjna kampania reklamowa prowadzona jest w kanałach ogólnopolskich skierowanych do grupy docelowej produktu. Spoty emitowane są na kanałach: Polsat, Disney XD, ZigZap, Kino Polska, Tele5 i VH1. Dwudziestosekundowy spot przedstawia pomysłowego rozrabiakę – Chipiego, który wraz z przyjaciółmi ratuje z opresji małego kotka. W reklamie przedstawiono dzieci aktywne, energiczne, spędzające dużo czasu na świeżym powietrzu, do których skierowana jest marka Chipicao. Kampania prasowa prowadzona jest w magazynach dziecięcych.
Nowej kampanii rogalików Chipicao towarzyszy loteria, w której każdy ma szansę wygrać atrakcyjne nagrody, m.in. konsolę PlayStation3 i jeden z 55 iPodów. Loteria prowadzona jest na zasadzie instant-win - dla tych, którzy nie znajdą szczęśliwego losu, pocieszeniem będzie jedna z 60 pomysłowych naklejek z wizerunkiem Garfielda. Specjalny album na naklejki dostępny jest bezpłatnie w sklepach, szkolnych sklepikach i wybranych magazynach skierowanych do dzieci.
Zakupu mediów dokonał dom mediowy ZenithOptimedia. Działania PR dla marki Chipicao prowadzi agencja Brand Communications.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze