06.04.10, 18:01

Garfield bohaterem wiosennej kampanii marki Chipicao

Rogaliki swoim wizerunkiem wspiera znany na całym świecie Garfield. Kampania reklamowa w telewizji potrwa do 18 kwietnia br.

W marcu br. ruszyła kampania reklamowa marki Chipicao z portfolio Chipita Poland. Rogaliki swoim wizerunkiem wspiera znany na całym świecie Garfield. Kampania reklamowa w telewizji potrwa do 18 kwietnia br. Wspierać ją będzie kampania prasowa oraz działania prowadzone w internecie.

Telewizyjna kampania reklamowa prowadzona jest w kanałach ogólnopolskich skierowanych do grupy docelowej produktu. Spoty emitowane są na kanałach: Polsat, Disney XD, ZigZap, Kino Polska, Tele5 i VH1. Dwudziestosekundowy spot przedstawia pomysłowego rozrabiakę – Chipiego, który wraz z przyjaciółmi ratuje z opresji małego kotka. W reklamie przedstawiono dzieci aktywne, energiczne, spędzające dużo czasu na świeżym powietrzu, do których skierowana jest marka Chipicao. Kampania prasowa prowadzona jest w magazynach dziecięcych.

Nowej kampanii rogalików Chipicao towarzyszy loteria, w której każdy ma szansę wygrać atrakcyjne nagrody, m.in. konsolę PlayStation3 i jeden z 55 iPodów. Loteria prowadzona jest na zasadzie instant-win - dla tych, którzy nie znajdą szczęśliwego losu, pocieszeniem będzie jedna z 60 pomysłowych naklejek z wizerunkiem Garfielda. Specjalny album na naklejki dostępny jest bezpłatnie w sklepach, szkolnych sklepikach i wybranych magazynach skierowanych do dzieci.

Zakupu mediów dokonał dom mediowy ZenithOptimedia. Działania PR dla marki Chipicao prowadzi agencja Brand Communications.

Komentarze

Powiązane

14.03.25, 10:15
| reklama & PR |
Clue PR nawiązuje współpracę z Aluprof SA
Clue PR rozpoczęło współpracę z Aluprof SA, jednym z wiodących europejskich dostawców systemów aluminiowych. Agencja zajmie się strategicznym doradztwem komunikacyjnym, media relations oraz tworzeniem treści wspierających cele wizerunkowe i biznesowe marki.
14.03.25, 06:00
| reklama & PR » informacje
OnePlus wybiera agencję Ro
Agencja Ro rozpoczęła współpracę z OnePlus – globalną marką inteligentnych urządzeń mobilnych.
13.03.25, 21:00
| reklama & PR » informacje
Mniej kalorii, więcej przyjemności. Kampania dżemów Łowicz pod hasłem
Wystartowała nowa kampania dżemów Łowicz pod hasłem „Mniej kalorii, więcej przyjemności”. 
13.03.25, 18:15
| TV / VOD » informacje |
Polsat wkracza na Spotify. Pierwsza kampania stacji promująca Must Be The Music
Polsat, przy wsparciu polskiego oddziału Aleph, zrealizował kampanię na Spotify promującą powrót programu „Must Be The Music” po dziewięciu latach przerwy. To pierwsze wykorzystanie tej platformy muzycznej przez stację w celach reklamowych.
13.03.25, 13:37
| reklama & PR » informacje
Agencja Hand Made przygotowała reklamę marki Linomag
Agencja Hand Made przygotowała najnowszą reklamę marki Linomag. Agencja odpowiada za scenariusz oraz nadzór nad produkcją spotu do TV i digitalu.
12.03.25, 21:13
| reklama & PR » informacje
Marka Kubota w przetargu wybiera Initiative
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową kultowej polskiej marki Kubota.
12.03.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Orifarm ponownie wybiera OMD. To juz 10 lat współpracy
OMD wygrało przetarg na obsługę mediową spółki Orifarm Healthcare, jednego z dostawców produktów farmaceutycznych na rynku polskim i tym samym utrzymało 10-letnią współpracę z klientem.
12.03.25, 10:30
| reklama & PR » informacje
Woodeco nawiązuje stałą współpracę z agencją Insignia
Agencja Insignia przejmuje stałą obsługę brandu Woodeco w obszarach digital i SoMe. 
12.03.25, 07:15
| reklama & PR » informacje
KAKTUS przechodzi rebranding. Jakub Patecki "Patec Wariatec" ambasadorem marki
Marka KAKTUS przechodzi rebranding i prezentuje nowy wizerunek. Zmiany logotypu, opakowań, a także nowa platforma komunikacyjna i pozycjonowanie, odzwierciedlają innowacyjny charakter marki. Prócz tego KAKTUS ogłasza także współpracę z twórcą internetowym – Jakubem Pateckim, znanym w sieci jako Patec Wariatec.
11.03.25, 16:30
| reklama & PR » informacje
Tajni agenci monitorują ceny w kampanii sieci Carrefour
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) przygotowała strategię oraz kreację nowej kampanii Carrefour pod tytułem „500 cen równamy do najniższych”. Wielokanałowa kampania uwzględnia telewizję, digital, social media oraz POS.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 09.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

11-13.03.2025 r., online.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.