14.04.10, 16:41

Agencja Heureka rozwija dział kreacji

W związku z pozyskiwaniem nowych klientów oraz rozwojem Grupy Heureka do działu kreacji agencji dołączyły w kwietniu br. trzy nowe osoby - Piotr Cedzyński, Agnieszka Wilczek oraz Michał Sycz.

W związku z pozyskiwaniem nowych klientów oraz rozwojem Grupy Heureka do działu kreacji agencji dołączyły w kwietniu br. trzy nowe osoby - Piotr Cedzyński, Agnieszka Wilczek oraz Michał Sycz.

Piotr Cedzyński objął w Heurece stanowisko Senior Copywritera. Pierwsze szlify zawodowe zdobywał w 1998 roku w McCann Erickson, dokąd po kilku latach w Scholz & Friends wrócił w roku 2004. W 2008 roku znów dołączył do Scholz & Friends, najpierw jako Senior Copywriter, a następnie Dyrektor Kreatywny. Jest twórcą kampanii, haseł i tekstów reklamowych dla wielu wiodących marek takich, jak Algida, Gillette, L’Oreal, Mercedes-Benz, NESCAFE i PKO BP. Jego kampanie dla salonów Jaga Hupało & Thomas Wolf Hair Design oraz sklepów Ski Team, zdobyły nagrody na festiwalach Złote Orły i KTR.

Agnieszka Wilczek dołączyła do zespołu jako Senior Art Director. Przedtem pracowała w agencjach BBDO i Lowe GGK. Tworzyła kampanie dla takich klientów, jak m.in. Wrigley, Telekomunikacja Polska, Bayer, Pepsico, Tetley, Wella, Frito Lay, Dr Oetker, Cadbury i Canal+.

Michał Sycz zanim dołączył do zespołu Heureki pracował jako Junior Art Director w krakowskiej agencji SoInteractive. W wolnych chwilach pracuje nad własnymi projektami oraz poznaje tajniki fotografii studyjnej. Na swoim koncie ma wiele publikacji w książkach i magazynach o tematyce design’u, m.in. w WebDesign Index 9, netMagazine czy Advance Photoshop UK. Jego prace można było oglądać na wystawach w Paryżu, Londynie i Los Angeles. W Heurece objął stanowisko Art Directora.

Komentarze

Powiązane

16.02.25, 20:00
| reklama & PR |
KFC stawia na smak i emocje w kampanii Hey, ho, let’s go!
Agencje McCANN Poland i Weber Shandwick realizują kampanię „Hey, ho, let’s go!” dla KFC, promującą ofertę Rozgrzewające Sery. Kampania koncentruje się na prezentacji makaronu z sosem serowym, kierując swoje działania głównie do odbiorców z pokolenia Z.
16.02.25, 16:00
| reklama & PR |
Reprezentantki Amp Futbolu bohaterkami kampanii Orlenu
ORLEN zainicjował kampanię społeczną w przestrzeni publicznej, aby uhonorować bohaterki Mistrzostw Świata w Amp Futbolu. W 13 miastach pojawiły się billboardy przedstawiające zawodniczki reprezentacji, wspierane przez ORLEN jako Głównego Sponsora drużyny.
16.02.25, 14:11
| reklama & PR |
Zaprojektowane po ludzku. Trzecia edycja kampanii społecznej Wyborczej
„Wyborcza” zainicjowała trzecią edycję kampanii społecznej „Zaprojektowane po ludzku”, promującą produkty, miejsca, usługi i obiekty przyjazne człowiekowi. Partnerem projektu jest Otodom, autor raportów „Szczęśliwy dom”.
15.02.25, 13:22
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Kłusek wzmacnia agencję SEC Newgate CEE
Agnieszka Kłusek objęła stanowisko Account Directorki w agencji SEC Newgate CEE i tym samym dołączyła do zespołu kierowanego przez Kamilę Bidzińską.
14.02.25, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Justyna Górecka-Siupik szefową marketingu Columbus
Do Grupy Columbus Energy dołączyła Justyna Górecka-Siupik, która objęła stanowisko dyrektorki marketingu.
13.02.25, 21:00
| reklama & PR |
Kierunek Kreatywny i Małachowski w zimowej kampanii kurtek
W grudniu 2024 roku wystartowała kolejna odsłona współpracy marki Małachowski z agencją reklamową Kierunek Kreatywny.
13.02.25, 20:00
| reklama & PR |
Nice To Fit You zachęca do celebrowania chwil w kampanii #SmakujKażdąChwilę
Nice To Fit You, firma działająca w branży cateringu dietetycznego, rozpoczęła nową platformę komunikacji oraz całoroczną kampanię pod hasłem #SmakujKażdąChwilę. W kampanii marka zwraca uwagę na znaczenie celebrowania codziennych chwil poprzez różnorodne smaki i świadome wybory, które oferuje w swoim asortymencie.
13.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Bank Millennium nowym członkiem IAB Polska
Bank Millennium dołączył do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, organizacji skupiającej ok. 250 firm działających w sektorze interaktywnym, technologicznym i reklamowym na polskim rynku.
13.02.25, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Bziuk obejmuje stanowisko Business Projects Development Director w Grupie Agora
Od stycznia 2025 r. Izabela Bziuk objęła stanowisko Business Projects Development Director w Grupie Agora. Została liderką nowego działu w strukturze sprzedaży bezpośredniej.
13.02.25, 14:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Kiwak w zespole marketingu Bonnier Business Polska
Z początkiem lutego br. do zespołu marketingu Bonnier Business Polska dołączyła Izabela Kiwak, która objęła nowo utworzone stanowisko Deputy CMO for Research & Insights.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.