21.04.10, 22:01

Agencja MPLUSM weszła w świat 3D

MPLUSM Event Marketing jako pierwsza polska agencja eventowa wykorzystała w tak szerokim zakresie technologię 3D znaną dotychczas wyłącznie z takich superprodukcji jak Avatar czy z kin IMAX.

MPLUSM Event Marketing jako pierwsza polska agencja eventowa wykorzystała w tak szerokim zakresie technologię 3D znaną dotychczas wyłącznie z takich superprodukcji jak "Avatar" czy z kin IMAX. 30-minutowy film 3D z wyjątkowego pokazu mody duetu Paprocki/Brzozowski zrealizowano dla L'Oreal Polska. 

Wirtualny film z pokazu mody czołowych polskich projektantów został po raz pierwszy zaprezentowany w warszawskim kinie Praha. Ponad 200 gości uzbrojonych w okulary 3D po raz pierwszy w życiu obejrzało pokaz mody przeniesiony do trójwymiarowej rzeczywistości. 

Film "INOA" nakręcono z okazji polskiej premiery nowej marki L'Oreal Professionnel INOA. Autorski pomysł oraz realizacja projektu należały do zespołu MPLUSM. Film miał pokazać nowe oblicze mody i sztuki fryzjerskiej poprzez nadanie mu nowego, trzeciego wymiaru. 

19. kwietnia br., Wrocławiu odbył się kolejny z kilkunastu pokazów filmu, na który zaproszeni zostali najlepsi styliści współpracujący z L'Oreal Professionnel. Przez najbliższe dwa miesiące zobaczą go kolejni partnerzy firmy z wszystkich części Polski. "Dzięki zastosowaniu technologii 3D mogliśmy dotrzeć do wyselekcjonowanej grupy docelowej obejmującej kilka tysięcy osób, kilkakrotnie ograniczając koszty w porównaniu z organizacją kilkudziesięciu tradycyjnych eventów" – powiedział Mariusz Pazik, dyrektor generalny agencji MPULSM Event Marketing.

Film powstał w technologii stereoskopowej, popularnie zwanej 3D. To pierwsze takie przedsięwzięcie w świecie mody w Europie i pierwszy tego typu polski film 3D. "INOA" powstała w jakości HD i jest efektem wykorzystania oraz połączenia zdjęć filmowych, wirtualnego tła, animacji komputerowych, a także efektów specjalnych z kamer highspeed'owych. "Film oraz sam pokaz przekroczył nasze oczekiwania. Zagwarantowaliśmy naszemu klientowi nie tylko spektakularne efekty trójwymiarowe w jakości HD, ale także wierne odwzorowanie kolorów, bardzo istotnych w branży stylistów" - dodał Mariusz Pazik.

Nowa kolekcja Paprockiego i Brzozowskiego jest inspirowana produktami do koloryzacji L'Oreal Professionnel INOA. Na warszawskiej premierze filmu byli obecni m.in. Doda, Magdalena Cielecka, Odeta Moro, Dorota Gardias, Michał Figurski i Michał Piróg.

Komentarze

Powiązane

21.06.24, 16:32
| reklama & PR » informacje
Galaretkami WINIARY bohaterkami kampanii digitalowej
Marka Winiary w okresie letnim w którym wzrasta dostępność sezonowych owoców, promuje swoje galaretki.
21.06.24, 15:04
| reklama & PR » informacje
Ewa Swoboda ambasadorką NEONAIL
Ewa Swoboda - obecnie wicemistrzyni świata w biegu na dystansie 60 metrów, została ambasadorką marki NEONAIL.
21.06.24, 13:46
| reklama & PR » ludzie
Bartłomiej Chmiel jako Account Manager dołącza do Open Mobi
Z początkiem kwietnia br., Bartłomiej Chmiel dołączył do agencji digitalowej Open Mobi. Na stanowisku Account Managera będzie odpowiadał za obszar pozyskiwania klientów z branży e-commerce.
21.06.24, 11:02
| reklama & PR » informacje
Change Serviceplan i Media Republic z nową kampanią Maślanki Mrągowskiej Tyle dobra
Maślanka Mrągowska powraca z nową kampanią pod ideą kreatywną “Tyle dobra”, w nowej, odświeżonej formule. Działania przygotowane przez należącą do Group One agencję Change Serviceplan obejmują kampanię telewizyjną, digitalową, akcje konsumenckie i współpracę z influencerami.
21.06.24, 09:22
| reklama & PR » informacje
Nowa kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake skierowana do nowych grup docelowych
Wystartowała kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake. Tym razem marka postawiła na nowe grupy docelowe i konteksty spożywania swoich produktów. Oprócz konkursowej aktywacji konsumenckiej zaplanowane są m.in. aktywności w środowiskach gamingowych, współprace z influencerami, kampania DOOH oraz działania w digitalu.
21.06.24, 06:30
| reklama & PR » informacje | kultura » film
Agencji K+Group odpowiada za promocję filmu Rodzina Treflików
Trefliki, bohaterowie serialu animowanego „Rodzina Treflików”, w listopadzie br. trafią na wielki ekran. Szczegóły świątecznej produkcji zostaną ujawnione dwa miesiące przed premierą, ale już teraz rozpoczynają się działania związane z kinowym debiutem Treflikowych bohaterów. Za działania związane z promocją filmu będzie odpowiedzialna agencja K+Group.
20.06.24, 21:30
| reklama & PR » ludzie
Michał Fortowski awansował w Multikino Media
W maju br. Michał Fortowski awansował na stanowisko Partnership Managera w Dziale Sprzedaży Korporacyjnej Biura Reklamy Multikino Media.
20.06.24, 20:30
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Czuba Dyrektorem Rozwoju i Sprzedaży Wideo w Grupie ZPR Media
Ewelina Czuba objęła stanowisko Dyrektora Rozwoju i Sprzedaży Wideo w Grupie ZPR Media. Odpowiedzialna będzie za zarządzanie zespołem sprzedaży, realizację planów sprzedażowych i strategii Grupy ZPR Media, a także za budowanie relacji biznesowych z kluczowymi klientami i domami mediowymi.
20.06.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Marka Chantarelle wybiera Agencję PR Get in Touch
10 czerwca br., butikowa Agencja PR Get in Touch rozpoczęła współpracę z marką kosmetyków Chantarelle.
20.06.24, 08:30
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Promocje sprawdza się w BLIX. Grupa BLIX chce dotrzeć do 12 mln osób
Aplikacja BLIX ruszyła z najsilniejszą, najdłuższą i najbardziej kompleksową kampanią wizerunkową w historii niezależnych aplikacji typu drive2store. Działania mają być skoncentrowane w sferze online i prowadzone w sposób ciągły. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.