20.04.10, 20:46

Kolejny polski kontrakt Smart AdServer

Grupa Społeczności.pl, skupiająca kluczowe serwisy społecznościowe na polskim rynku, dołączyła do grona klientów francuskiej firmy adserwerowej Smart AdSerwer.

Grupa Społeczności.pl, skupiająca kluczowe serwisy społecznościowe na polskim rynku, dołączyła do grona klientów francuskiej firmy adserwerowej Smart AdSerwer.

Społeczności.pl to pierwsza w Polsce sieć reklamowa bazująca na serwisach społecznościowych. Należą do niej tak popularne serwisy jak: Fotka.pl, Grono.net, Goldenline.pl, Świstak.pl, Demotywatory.pl czy też Szafa.pl. Grupa skupia łącznie jedenaście serwisów społecznościowych, posiadając ponad 8 mln realnych użytkowników miesięcznie i 1,6 mld odsłon. Umowa podpisana z Grupą Społeczności.pl to kolejny kontrakt Smart AdServer na polskim rynku, gdzie wśród użytkowników swoich produktów spółka wymienia choćby takiego giganta jak Axel Springer Polska.

Celem Smart AdServer jest dostarczenie kompleksowej i płynnej obsługi procesu emisji reklam na serwisach wchodzących w skład sieci. Rozwiązanie ma wyróżniać krótki czas programowania emisji reklamy, a także biblioteka skryptów „rich-media".

"Nieodłącznym elementem przyjętej przez nas strategii jest odpowiednio zaawansowana technologia umożliwiająca bieżącą optymalizację procesów sprzedażowych. Dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z doświadczonym dostawcą technologii adserwerowej. Oferowane przez Smart AdServer rozwiązania umożliwią nam dopasowanie wszystkich narzędzi do naszych potrzeb, spełniając tym samym oczekiwania naszych klientów. Smart AdServer dostarcza nam kompleksowego wsparcia w zakresie planowania oraz obsługi wszystkich reklam emitowanych w ramach sieci. Dzięki temu będziemy mogli efektywniej realizować kampanie na wszystkich serwisach należących do grupy" – dodaje Joanna Nieminuszczy, Sales Director Społeczności.pl. 

Komentarze

Powiązane

02.09.24, 09:00
| internet » informacje
Grupa PMPG Polskie Media startuje z serwisem NewsMed.pl
PMPG Polskie Media uruchamia nowy projekt wydawniczy o profilu medycznym. Serwisem eksperckim NewsMed.pl pokieruje Katarzyna Pinkosz.
01.09.24, 11:59
| radio » informacje | internet » informacje
wojna1939.pl – najnowsza superprodukcja Audioteki z podróżą w czasie
1 września br., w dniu 85. rocznicy wybuchu II wojny światowej, zadebiutowała superprodukcja Audioteki – „wojna1939.pl”. Audioserial ma przenieść słuchaczy do czasów II wojny światowej, w których współczesne wojska stawią czoła przeciwnikowi. Produkcja powstała na podstawie scenariusza Marcina Ciszewskiego.
29.08.24, 15:20
| internet » informacje
Grupa WP w I półroczu 2024 r.: blisko 719 mln zł przychodów gotówkowych
Przychody gotówkowe ze sprzedaży Wirtualna Polska Holding S.A. w I półroczu 2024 roku wyniosły prawie 719 mln zł. To oznacza wzrost o ponad 9 proc. w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej. Skorygowany zysk EBITDA wyniósł prawie 183 mln zł, po wzroście o 3,7 proc.
24.08.24, 19:06
| internet » informacje | reklama & PR » informacje | kultura » muzyka
Gazeta.pl wspiera Męskie Granie
Portal Gazeta.pl został oficjalnym patronem „Męskiego Grania”. Projekt świętuje w tym roku swoje 15-lecie.
24.08.24, 16:00
| radio » informacje | internet » informacje
Nieświęta Trójca. Nowa superprodukcja o nietypowych dylematach wyjątkowych zakonnic w Audiotece
„Nieświęta Trójca” to najnowsza produkcja oryginalna Audioteki realizowana w gwiazdorskiej obsadzie. W rolach głównych można usłyszeć, m.in. Katarzynę Herman, Katarzynę Dąbrowską i Janusza Chabiora.
23.08.24, 07:45
| radio » informacje | internet » informacje | kultura » informacje
„Festiwal Po Drodze” będzie dostępny w formie audio w aplikacji Patronite
„Festiwal Po Drodze” to wydarzenie lokalne, które ma na celu promocję kultury Wielkopolski. Słuchacze, za pośrednictwem aplikacji Patronite Audio, będą mieli dostęp do transmisji audio na żywo.
20.08.24, 18:09
| internet » informacje
Gazeta.pl i Wyborcza.pl ponownie współpracują przy promocji tekstów
Redakcje należące do Grupy Agora po raz kolejny nawiązały współpracę w obszarze promocji treści. Od 14 sierpnia br. artykuły z Wyborcza.pl, serwisu “Gazety Wyborczej”, są prezentowane na stronie głównej portalu Gazeta.pl.
20.08.24, 12:44
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
OLX Praca oddaje głos Generacji Zet w swojej najnowszej kampanii
OLX Praca oddaje głos Generacji Zet i w nowej kampanii chce obalić stereotypy o tym pokoleniu, równocześnie pokazując rolę, którą odgrywa ono na współczesnym rynku pracy. To kolejna odsłona wieloetapowego projektu, realizowanego przez markę pod wspólnym hasłem "Praca z korzyścią dla wszystkich".
19.08.24, 19:30
| internet » informacje
„Festiwal Optymizmu” w serwisie NaszeMiasto.pl
16 sierpnia br. w serwisie NaszeMiasto.pl została uruchomiona specjalna sekcja tematyczna z okazji Światowego Dnia Optymisty.
19.08.24, 14:34
| internet » ludzie
Filip Wasilewski w zespole TIME SA
Filip Wasilewski objął stanowisko Head of SEO w spółce TIME SA, w portfolio której znajdują się m.in. serwisy SE.pl, Eska.pl czy Murator.pl.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Polecamy
Konferencje

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.