05.05.10, 19:13
Emil Tomczuk dołącza do Think Kong
Do zespołu agencji interaktywnej Think Kong dołączył Emil Tomczuk, który objął stanowisko Account Managera.
Do zespołu agencji interaktywnej Think Kong dołączył Emil Tomczuk, który objął stanowisko Account Managera. W agencji Think Kong będzie odpowiedzialny za współpracę z klientami firmy oraz koordynację realizacji wybranych projektów, w tym m.in. dla Adobe Systems Incorporated oraz firmy NEINVER.
Emil Tomczuk doświadczenie w marketingu i komunikacji zdobywał pracując przez dwa lata w agencji Tomo Strategy&PR, na stanowisku Strategic Plannera. Wcześniej pracował w dziale marketingu serwisu społecznościowego Grono.net, współpracował również jako dziennikarz z warszawskim działem Dziennika. Tomczuk ukończył socjologię na Uniwersytecie Warszawskim.
Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyOd wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze