05.06.10, 01:42
Nowa szata internetowa LUKAS Banku
Bank przygotował nową szatę graficzną, sposób prezentacji oferty produktowej oraz dostępność treści informacyjnych, doszły nowe funkcjonalności takie jak wyszukiwarka czy przydatny schowek treści
LUKAS Bank zmodernizował swoją stronę internetową. Przygotowana została nowa szata graficzna, sposób prezentacji oferty produktowej oraz dostępność treści informacyjnych, ponadto doszły nowe funkcjonalności takie jak wyszukiwarka czy przydatny schowek treści. Nowy wygląd strony jest ujednolicony z serwisem transakcyjnym LUKAS e-Bank, by zachować spójną komunikację w internecie.
Struktura nowego serwisu dzieli stronę na cztery główne części – "Klienci indywidualni", "Studenci", "Klienci firmowi", "Partnerzy biznesowi". Takie rozwiązanie ma pomóc użytkownikom w łatwiejszym dotarciu do poszukiwanych informacji, wspieranym przez wyszukiwarkę treści. Nową funkcjonalnością dla osób często odwiedzających serwis jest schowek. Jest to miejsce, w którym internauci mogą definiować własne skróty do często odwiedzanych podstron oraz tworzyć konspekty ze znalezionych treści. Strona ułatwia dostęp do materiałów informacyjnych takich jak tabele oprocentowania oraz tabele opłat i prowizji.
Użytkownicy serwisu będą mieli również możliwość szybszego kontaktu z bankiem. Ma to zapewnić wygodniejszy dostęp do danych kontaktowych – odpowiedni dla danego produktu lub usługi numer telefonu oraz możliwość wysłania wniosku o kontakt z doradcą.
W przyszłości na stronie LUKAS Banku mają zostać wprowadzone dodatkowe funkcjonalności. Bank myśli m.in. o wprowadzeniu działu reklamacji on-line.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze