08.07.10, 19:24

Rośnie sprzedaż tygodnika Wprost

Powrót do historycznego logo i zmiany, które od początku czerwca br. wprowadza nowy redaktor naczelny, Tomasz Lis, już w czerwcu przełożyły się na wzrost sprzedaży tygodnika "Wprost".

 

Powrót do historycznego logo i zmiany, które od początku czerwca br. wprowadza nowy redaktor naczelny, Tomasz Lis, już w czerwcu przełożyły się na wzrost sprzedaży tygodnika "Wprost".

Najwyższą sprzedaż w tym roku "Wprost" odnotowało, podobnie jak pozostałe tygodniki, w kwietniu br. Numer 16, który ukazał się dwa dni po katastrofie smoleńskiej i w dużej części był jej poświęcony, miał sprzedaż na poziomie 150 tys. egz. Wcześniejszy numer, który był numerem świątecznym, podwójnym i do którego dołączona była płyta z filmem dokumentalnym o Chrystusie, odnotował sprzedaż na poziomie 106 tys. egzemplarzy. W sumie w kwietniu sprzedaż tygodnika WPROST wyniosła ponad 115 tys. egz. i była o 18 procent wyższa niż w kwietniu 2009 r.

Według wstępnych szacunkowych danych wydawcy, średnia sprzedaż ogółem za czerwiec powinna być wyższa o ponad 18 proc. w stosunku do maja tego roku.  Pierwszy numer z nowym, historycznym logo "Wprost", sprzedał się w ponad 90 tys. egzemplarzy. Wzrost sprzedaży pokrywa się z poważnymi zmianami redakcyjnymi w samym tygodniku. Pod koniec maja redaktorem naczelnym tygodnika został Tomasz Lis, z łamów pisma zniknęli politycy i część rubryk o charakterze rozrywkowym. W tygodniku pojawili się natomiast nowi autorzy: Piotr Najsztub, Magdalena Środa, Magda Gessler, Zbigniew Hołdys, Grzegorz Markowski, Jan Wróbel, Tomasz Sekielski i Tomasz Machała.


 

Komentarze

Powiązane

07.11.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 7 listopada (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 7 listopada? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
06.11.24, 14:26
| prasa » informacje
Życie na Gorąco obchodzi 30-lecie działalności
„Życie na Gorąco” z portfolio Wydawnictwa Bauer, ukazuje się nieprzerwanie 30 lat na rynku. Tygodnik może pochwalić się wciąż wysoką sprzedażą.
06.11.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 6 listopada (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 6 listopada? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
05.11.24, 17:30
| radio » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Wyborcza.pl, Radia TOK FM i Gazeta.pl ze wspólnym Porankiem Wyborczym w wersji audio i video
Wyborcza.pl, Radio TOK FM i Gazeta.pl przygotowują w środę, 6 listopada br. “Poranek wyborczy”, w którym dziennikarki i dziennikarze z trzech redakcji skomentują wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych. Program na żywo, dostępny będzie zarówno w wersji audio jak wideo od godz. 7:00.
05.11.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 5 listopada (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 5 listopada? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
04.11.24, 18:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Onet, Fakt i Newsweek szeroko relacjonują amerykańskie wybory
W związku z się wyborami prezydenckimi w Stanach Zjednoczonych, które odbędą się 5 listopada br., redakcje Onetu, Faktu oraz „Newsweeka” przygotowują szereg działań poświęconych wynikom i omówieniu kampanii wyborczej. Poza treściami redakcyjnymi, w ofercie pojawią się także formaty audio i wideo poświęcone wyborom w USA.
04.11.24, 12:30
| prasa » informacje
Przy sobocie. Polska Press Grupa wprowadza nowe sobotnie wydanie
9 listopada br. Polska Press Grupa wprowadza na rynek nowe, jednolite sobotnie wydanie swoich 16 dzienników regionalnych.
04.11.24, 10:15
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 4 listopada (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 4 listopada? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
03.11.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 3 listopada (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 3 listopada? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
02.11.24, 13:11
| prasa » informacje
NIEobojętne. Reaguj na przemoc. Akcja miesięcznika Wysokie Obcasy Extra i fundacji HumanDoc
“Wysokie Obcasy Extra” (Agora) wspólnie z Fundacją HumanDoc zainaugurowały akcję społeczną "NIEobojętne". Kampania ma na celu wsparcie kobiet, które doświadczają przemocy domowej w małych miejscowościach i na wsiach. “Wysokie Obcasy Extra” przekażą całą kwotę ze sprzedaży rocznej prenumeraty magazynu na cel akcji.
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie

Urząd Gminy Filipów | Polska

Przejdź do oferty

Kierownik Dworu Czeczów – jednostki organizacyjnej Centrum Kultury Podgórza

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista ds.promocji

Instytut Dziedzictwa Solidarności | Gdańsk

Przejdź do oferty
Konkursy
do 10.12.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 06.12.24

Do zdobycia jeden ezgemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.