15.07.10, 23:03

Akcja marketingowa sieci Saturn

Najnowsza akcja marketingowa sieci SATURN pod hasłem „Nie daj się wwwkręcić” rozpoczyna się w piątek, 16 lipca br. i potrwa przez tydzień.

Najnowsza akcja marketingowa sieci SATURN pod hasłem „Nie daj się wwwkręcić” rozpoczyna się w piątek, 16 lipca br. i potrwa przez tydzień. Sieć postanowiła zaprezentować swoją ofertę produktową w bezpośrednim zestawieniu z ofertą konkretnych sklepów internetowych, aby pokazać przewagę zakupów  w sklepach stacjonarnych.

Należy pamiętać o tym, że cena internetowa nie jest ceną ostateczną. Do ceny pokazanej w sklepie internetowym należy najczęściej doliczyć koszty transportu oraz szereg usług dodatkowych, których suma może w niektórych przypadkach przekroczyć nawet 100 zł. Przewagą SATURNA jest fakt, że towar można w markecie dotknąć, porównać, wybrać konkretny egzemplarz i zabrać od razu ze sobą po zakupie do domu. Ważnym elementem jest również fachowe doradztwo pracowników sklepu – to oni bardzo często rozstrzygają dylematy klientów. Dodatkowo oferujemy produkty i usługi zwiększające bezpieczeństwo i komfort zakupu, które nie są dostępne w Internecie, np. 5-letni pakiet gwarancyjny „gwarancja plus”, czy raty 0% bez ukrytych kosztów” – mówi Andrzej Półćwiartek, Dyrektor Zarządzający siecią SATURN w Polsce.

Akcja „Nie daj się wwwwkęcić” będzie komunikowana w 15 marketach SATURN, produkty będą oznaczone specjalnymi znaczkami z hasłem akcji. Dodatkowo przygotowano specjalny bonus w postaci  bezpłatnego transportu zakupionych towarów w obrębie 50 km od sklepu.

Akcja marketingowa obejmuje: gazetkę reklamową insertowana do prasy (Gazeta Wyborcza, Fakt i SuperExpress), radio (RMF FM, ZET) oraz internet (m.in. Wp.pl, Onet.pl). Slogan akcji i radiówki opracowała: Agencja Young&Rubicam. Koncept akcji powstał wewnętrznie w sieci SATURN. Media do kampanii zostały zakupione przez dział planowania mediów Media-Saturn Holding.

Komentarze

Powiązane

13.02.25, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Bziuk obejmuje stanowisko Business Projects Development Director w Grupie Agora
Od stycznia 2025 r. Izabela Bziuk objęła stanowisko Business Projects Development Director w Grupie Agora. Została liderką nowego działu w strukturze sprzedaży bezpośredniej.
13.02.25, 14:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Kiwak w zespole marketingu Bonnier Business Polska
Z początkiem lutego br. do zespołu marketingu Bonnier Business Polska dołączyła Izabela Kiwak, która objęła nowo utworzone stanowisko Deputy CMO for Research & Insights.
13.02.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Salestube wzmacnia zespół Data Analytics & Engineering
Do zespołu Data Analytics & Engineering spółki Salestube, będącej częścią Group One, dołączyło pięciu nowych ekspertów. Jak podkreśla agencja, zmiany te są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie klientów na zaawansowane rozwiązania w obszarze danych i sztucznej inteligencji.
13.02.25, 10:40
| reklama & PR » informacje
Hortex promuje tropikalne nowości Tropical Duo
Wystartowała kampania nowych, egzotycznych napojów Hortex Tropical Duo, przygotowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „Każde pokolenie ma swój Hortex”.
12.02.25, 19:45
| reklama & PR » informacje
Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit. Inspiracje w nowej kampanii reklamowej
Maczfit, marka z segmentu cateringu dietetycznego w Polsce, rozpoczęła rok 2025 nową kampanią reklamową pod hasłem „Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit”.
12.02.25, 11:05
| reklama & PR » informacje
Agencja They.pl wizualna zmienia się w They Digital
Agencja digital marketingowa They.pl przechodzi rebranding. Zmienia nazwę na They Digital, wprowadza nową identyfikację wizualną i logotyp.
12.02.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
#MojaCOOLGirl. Trzecia edycja konkursu marki Jeżyki
Na początku lutego br. rozpoczęła się trzecia edycja konkursu konsumenckiego #MojaCoolGirl, organizowanego przez markę Jeżyki Coolki (Colian). Akcja, nawiązująca do Walentynek i Dnia Kobiet, ma zachęcać konsumentów do wyrażania wdzięczności wobec bliskich osób w kreatywny sposób.
12.02.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Ewelina Jaskuła: Zestawienie wybranych działań PR w sektorze zdrowia w 2024 roku
Ewelina Jaskuła (Senior Account Manager w Good One PR) podsumowuje dla portalmedialny.pl wybrane działania PR w sektorze zdrowia w 2024 r. 
11.02.25, 22:58
| reklama & PR » informacje
SAIC Poland promuje model MG3 w wersji spalinowej i hybrid+
SAIC Poland z początkiem tygodnia rozpoczął kampanię modelu MG3 w wersji spalinowej i hybrid+, czyli najnowszego wariantu hatchback’a marki MG.
11.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Lubella organizuje loterię w ramach kampanii Gotuj w domu jak w restauracji
W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” Lubella zachęca nie tylko do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu, ale także organizuje loterię z nagrodami.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.