02.08.10, 22:19
Kwartalne wyniki Groupon.pl
Po zapiętym kwartale swojej działalności, serwis Groupon.pl posiada ponad 90% udziałów w rynku internetowych zakupów grupowych.
Po kwartale swojej działalności, serwis Groupon.pl posiada ponad 90% udziałów w rynku internetowych zakupów grupowych. Zgodnie z najnowszym badaniem Megapanel PBI Gemius zajmuje 9. miejsce w rankingu stron e-commerce, wyprzedzając takie serwisy jak empik, bonprix i eBay.
Ze statystyk wynika, że użytkownikami Groupon.pl są głównie kobiety w wieku 25 – 34 lata z wykształceniem wyższym. Częściej korzystają z serwisu w pracy niż w domu. Według Gemius jeszcze w maju stronę odwiedziło niemal 1,2 miliona Internautów i liczba ta systematycznie rośnie. Odpowiada to niemal 7% polskich Internautów. Polskie profile Groupon na portalu facebook liczą łącznie już ponad 20 tys. osób. Oferta serwisu jest sukcesywnie poszerzana o wydarzenia kulturalne (kina, teatry, koncerty), turystyczne (pobyty weekendowe w innych miastach) oraz produkty (markowe okulary, meble designerskie). Wkrótce ruszają oferty dla Lublina i Bydgoszczy/Torunia, co łącznie daje 10 aktywnych miast w Polsce. Polski Groupon jest poza Turcją i Wielką Brytanią jednym z najdynamiczniej rozwijających się oddziałów w Europie.
"Jak uruchamialiśmy serwis CityDeal.pl, naszym celem było dorównanie niemieckim wynikom. Po zapiętym kwartale liczby przeszły najśmielsze oczekiwania. Jesteśmy numerem jeden spośród coraz liczniejszej konkurencji w Polsce. Nie chcemy spocząć na laurach, dlatego ogromną wagę przywiązujemy do wyboru partnerów i jakości proponowanych na Groupon.pl ofert. Jak widać, taka polityka jest doceniana przez użytkowników” – komentuje Marcin Szałek, country manager Groupon.pl.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyOd wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze