03.08.10, 20:24
Paul Bachowski zasili dział strategii Brainshake
1. sierpnia 2010 roku Paul Bachowski obejął stanowisko Head of Strategy w agencji non standard Brainshake.
1. sierpnia 2010 roku Paul Bachowski objął stanowisko Head of Strategy w agencji non standard Brainshake. Bachowski związany jest z rynkiem reklamy od sześciu lat. Pracował jako Senior Strategic Planner m.in. dla BBDO oraz White Rabbit, obsługując takich klientów jak Procter & Gamble, Frito Lay Polska, AVIVA, PZU czy Chrysler. Wcześniej w Change Integrated nadzorował projekty dla BMW, Deutsche Banku oraz Play.
W Brainshake Bachowski zajmie się opracowywaniem strategii komunikacyjnych dla obecnych i nowych Klientów agencji. Będzie również współtworzył strategię rozwoju agencji, poszerzając jej kompetencje w dziedzinie niestandardowej komunikacji.
"Bardzo trudno znaleźć na polskim rynku stratega, który posiada tak bogate doświadczenie i biegle porusza się w obszarze niestandardowych narzędzi komunikacji. Obecność Paula przyczyni się do podwyższenia jakości naszych usług, co powinno przełożyć się na jeszcze szybszy rozwój biznesu agencji” - mówi Łukasz Smoliński, managing director agencji.
Kampanie, które powstały pod nadzorem Bachowskiego zostały wyróżnione prestiżowymi nagrodami w Polsce (EFFIE, Golden Arrow) i na świecie (Golden Drum). Dodatkowo, z ramienia brytyjskiej agencji Text Appeal, reprezentuje międzynarodową grupę strategów zajmującą się projektami "Cross Cultural Disaster Check", które mają na celu czuwanie nad zgodnością adaptacji globalnie przyjętych strategii komunikowania z oryginalną ideą.
Komentarze