19.09.10, 13:05
AT Media liderem oglądalności w targecie 16-49 lat w sierpniu
W sierpniu 2010 r. stacje tematyczne z portfolio At Media uzyskały 15,2 proc. udziału w czasie oglądania telewizji w grupie komercyjnej, wszyscy w wieku 16-49 (dane:Nielsen Audience Measurement).
W sierpniu 2010 r. stacje tematyczne z portfolio At Media uzyskały 15,2 proc. udziału w czasie oglądania telewizji w grupie komercyjnej, wszyscy w wieku 16-49 (dane: Nielsen Audience Measurement). Wynik ten jest wyższy od wyników osiągniętych przez największe stacje w Polsce - TVP1, Polsat oraz TVN.
Wysoki udział w oglądalności został osiągnięty m.in. dzięki stałemu wzrostowi liczby gospodarstw odbierających telewizję za pośrednictwem sieci kablowych i platform satelitarnych. Widzowie coraz chętniej korzystają również z oferty stacji tematycznych, poświęcając mniej czasu na oglądanie stacji naziemnych. W 2010 roku At Media poszerzyło portfolio obsługiwanych stacji telewizyjnych o AXN HD, BBC CBeebies, Polsat JimJam, Orange Sport, Orange Sport Info, 4fun.tv, ESKA TV, rebel:tv oraz Nat Geo Wild.
Dom sprzedaży At Media Polska oferuje zakup przestrzeni reklamowej i wydarzeń specjalnych w 52 kanałach telewizyjnych. Firma oferuje także sprzedaż powierzchni reklamowej oraz akcji specjalnych witryn Axn.pl, Axncrime.pl, Axnscifi.pl, Disney.pl, Disneyxd.pl, Nick.com.pl, MiniMini.pl, ZigZap.tv oraz serwisów dziecięcych Egmont Pluszaki Rozrabiaki, Magazyn Witch, Magazyn 13, Kaczor Donald, Quki. W ofercie znajduje się także reklama video w serwisach MTV Networks Polska: MTV Polska, VIVA Polska, VH1 Polska i Comedy Central Polska.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze