19.09.10, 13:05

AT Media liderem oglądalności w targecie 16-49 lat w sierpniu

W sierpniu 2010 r. stacje tematyczne z portfolio At Media uzyskały 15,2 proc. udziału w czasie oglądania telewizji w grupie komercyjnej, wszyscy w wieku 16-49 (dane:Nielsen Audience Measurement).

W sierpniu 2010 r. stacje tematyczne z portfolio At Media uzyskały 15,2 proc. udziału w czasie oglądania telewizji w grupie komercyjnej, wszyscy w wieku 16-49 (dane: Nielsen Audience Measurement). Wynik ten jest wyższy od wyników osiągniętych przez największe stacje w Polsce - TVP1, Polsat oraz TVN.

Wysoki udział w oglądalności został osiągnięty m.in. dzięki stałemu wzrostowi liczby gospodarstw odbierających telewizję za pośrednictwem sieci kablowych i platform satelitarnych. Widzowie coraz chętniej korzystają również z oferty stacji tematycznych, poświęcając mniej czasu na oglądanie stacji naziemnych. W 2010 roku At Media poszerzyło portfolio obsługiwanych stacji telewizyjnych o AXN HD, BBC CBeebies, Polsat JimJam, Orange Sport, Orange Sport Info, 4fun.tv, ESKA TV, rebel:tv oraz Nat Geo Wild.

Dom sprzedaży At Media Polska oferuje zakup przestrzeni reklamowej i wydarzeń specjalnych w 52 kanałach telewizyjnych. Firma oferuje także sprzedaż powierzchni reklamowej oraz akcji specjalnych witryn Axn.pl, Axncrime.pl, Axnscifi.pl, Disney.pl, Disneyxd.pl, Nick.com.pl, MiniMini.pl, ZigZap.tv oraz serwisów dziecięcych Egmont Pluszaki Rozrabiaki, Magazyn Witch, Magazyn 13, Kaczor Donald, Quki. W ofercie znajduje się także reklama video w serwisach MTV Networks Polska: MTV Polska, VIVA Polska, VH1 Polska i Comedy Central Polska.

At Media w sierpniu

Komentarze

Powiązane

14.02.25, 06:00
| TV / VOD » informacje
CANAL+ kontroluje transmisje sportowe w pubach i restauracjach. Wykryto liczne nieprawidłowości
CANAL+ z początkiem roku rozpoczął kontrole w pubach i restauracjach na terenie całego kraju. Uprawnieni kontrolerzy sprawdzają, czy transmitowane w tych miejscach wydarzenia sportowe dostępne na antenach CANAL+ są odtwarzane zgodnie z obowiązującym prawem, tj. z posiadaniem odpowiedniej licencji uprawniającej do publicznego odtwarzania.
13.02.25, 08:00
| TV / VOD » informacje
Telewizja Puls inwestuje we własne studio. Format Taki jest świat zmieni formułę
Telewizja Puls wprowadza zmiany w segmencie infotainment oraz Dziale Produkcji własnej.
12.02.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
#DzielnicaBEZstrachu. Trzecia edycja kampanii społecznej Telewizji Puls i KGP
Telewizja Puls, Komenda Główna Policji oraz ekipa serialu kryminalnego „Dzielnica strachu”organizują trzecią edycję kampanii społeczną #DzielnicaBEZstrachu. Jej celem jest promowanie bezpieczeństwa i współpracy lokalnych społeczności z dzielnicowymi oraz wyłonienie #SuperDzielnicowego2025.
11.02.25, 07:15
| TV / VOD » seriale
Działkowcy. Trzeci sezon w Fokus TV
Kanał Fokus TV rozpoczął emisję III sezonu serialu dokumentalnego „Działkowcy” opowiadającego o perypetiach właścicieli Rodzinnych Ogródków Działkowych, których w polskich miastach istnieje ponad milion.
06.02.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
Witwicki i Szubartowicz zadają Najważniejsze pytania w Polsat News
Od 10 lutego br. w każdy poniedziałek o 18.00 na antenie Polsat News pojawi się cykl programów – „Najważniejsze pytania” prowadzony przez Piotra Witwickiego i Przemysława Szubartowicza.
03.02.25, 14:19
| TV / VOD » informacje
Fundacja TBN zrealizuje film o zrównoważonych rozwiązaniach realizowanych na terenie Gdańska
Fundacja TBN Polska rozpoczęła realizację projektu „Gdański kurs w kierunku zrównoważonego rozwoju”. Przedsięwzięcie zostało docenione w konkursie EcoFuture i dofinansowane ze środków Gdańskiej Fundacji Rozwoju Gospodarczego.
03.02.25, 11:46
| TV / VOD » ludzie
INEA rozwija dział marketingu
Na początku roku, INEA wprowadziła zmiany w strukturze organizacyjnej obejmujące Dział Marketingu i Produktu.
03.02.25, 07:30
| TV / VOD » informacje
Pytanie dnia codziennie w TVP1 i TVP Info
Przed startem wiosennej ramówki Telewizja Polska wprowadza zmiany w emisji audycji informacyjnych i publicystycznych.
31.01.25, 08:00
| TV / VOD » informacje
Wiosna 2025 w Polsacie. Dużo rozrywki w ofercie stacji
Wiosną w Polsacie wraca format „Must be the music” z nowym składem jury. Stacja wyemituje aż dwa formaty kabaretowe. Ramówkę wypełnią liczne kontynuacje znanych formatów.
31.01.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
Wiosna w TVN. Nowy codzienny serial i reality show
Z końcem lutego br. ruszy wiosenna ramówka. Wśród nowości znajdzie się codzienny serial. Na widzów czekać będą kontynuacje popularnych formatów.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.