13.09.10, 21:31
Kampania reklamowa piłkarskiej Ligi Mistrzów UEFA
Telewizja nowej generacji n wraz z rozpoczęciem nowego sezonu 2010/11 piłkarskiej Ligi Mistrzów UEFA zaoferuje swoim widzom jeszcze więcej Ligi Mistrzów w postaci specjalnego programu, Multi Liga Mistrzów.
Wystartowała kampania reklamowa piłkarskiej Ligi Mistrzów UEFA oraz nowego programu, Multi Liga Mistrzów. Telewizja nowej generacji n wraz z rozpoczęciem nowego sezonu 2010/11 piłkarskiej Ligi Mistrzów UEFA zaoferuje swoim widzom jeszcze więcej Ligi Mistrzów w postaci specjalnego programu, Multi Liga Mistrzów.
W poniedziałek, 13 września br. wystartowała kampania reklamowa promująca piłkarską Ligę Mistrzów UEFA dostępną w pełnym wymiarze tylko w telewizji nowej generacji n. W ramach kampanii jest zaprezentowana również nowa usługa, Multi Liga Mistrzów, dzięki której będzie możliwe jednoczesne śledzenie wszystkich meczów rozgrywanych w danej kolejce piłkarskiej Ligi Mistrzów UEFA. W dniu meczowym na kanale 56 platformy n zostanie udostępniony kibicom specjalny program, Multi Liga Mistrzów. Za jego pośrednictwem abonenci telewizji n śledzący rozgrywki Ligi Mistrzów UEFA w sezonie 2010/11 zobaczą w czasie rzeczywistym wszystkie bramki oraz inne istotne wydarzenia dziejące się na ośmiu stadionach. Kampania została oparta w głównej mierze o telewizję i będzie prowadzona w największych stacjach, tj. TVP 1, TVN, TVP 2, oraz TVN 24 i TVN Turbo. W ramach kampanii zaplanowano dodatkowe działania wzmacniające obecność Ligi Mistrzów UEFA. W prasie sportowej (Przegląd Sportowy, Sport, Skarb Kibica oraz Piłka Nożna Plus) ukażą się całostronicowe reklamy. Na antenę RMF FM wróci cykliczna audycja Mistrzowski Raport z udziałem dziennikarza nSport, Piotra Salaka. Emisja programu jest zaplanowana tuż po porannych Faktach ok. 8.30 w każdy czwartek po zakończeniu danej kolejki Ligi Mistrzów UEFA.
Telewizja nowej generacji n wspólnie z RMF FM zaprosi kibiców piłkarskich do specjalnego konkursu internetowo-radiowego. Na stronie internetowej RMF FM będzie można zgłosić swój akces do konkursu i wygrać m.in. dekodery telewizji n z rocznym abonamentem oraz koszulki piłkarskie ulubionych klubów.
Kreacja telewizyjna została przygotowana przez agencję Animade, autorem kreacji prasowych jest agencja Bimers, za działania w Internecie odpowiada agencja Next. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze