19.09.10, 11:56
15. lat miesięcznika Focus
Miesięcznik „Focus” obchodzi piętnaste urodziny. Z tej okazji, okładki tegorocznych wydań, zdobi specjalny znaczek „15 lat”. Jubileuszowy numer ukazał się 17 września br. w podwójnej objętości i w niezmienionej cenie. W kampanii promującej miesięcznik głosu użyczył Wojciech Mann.
Miesięcznik „Focus” obchodzi piętnaste urodziny. Z tej okazji, okładki tegorocznych wydań, zdobi specjalny znaczek „15 lat”. Jubileuszowy numer ukazał się 17 września br. w podwójnej objętości i w niezmienionej cenie. W kampanii promującej miesięcznik głosu użyczył Wojciech Mann.
Pierwszy numer ukazał się we wrześniu 1995 r. "Z okazji 15-lecia przygotowaliśmy wyjątkowy, liczący aż 204 strony numer" – mówi Michał Wójcik, redaktor naczelny. "Jubileuszowy „Focus” będzie prawdziwą, naukową gratką dla naszych najwierniejszych fanów i wszystkich czytelników. Na łamach znajdą się wyjątkowe tematy i wiele zdumiewających materiałów zdjęciowych, wydanie ozdobią dwie okładki do wyboru, ilustrujące główny temat numeru „Chimery”. Publikujemy również rysunki Lucy, szympansicy z warszawskiego ZOO, która specjalnie dla nas namalowała urodzinowe laurki. Sporą część poświęciliśmy samemu magazynowi, wyjaśniamy jak się pracuje nad takim miesięcznikiem jak „Focus”, przypominamy naszych najciekawszych bohaterów, a także prezentujemy galerię wszystkich okładek, jakie ukazały się przez minionych 15 lat. A w urodzinowej sesji fotograficznej przedstawiamy skład redakcji" - dodaje Wójcik.
Czytelnicy będą mogli także zabrać udział w urodzinowym plebiscycie na najbardziej szalony eksperyment naukowy wszech czasów. Czytelnicy, którzy oddadzą głos w plebiscycie, mogą wygrać jedną ze 150 nagród.
Wydanie zyskało odświeżony layout i logotyp. Obydwie jubileuszowe okładki podkreślone zostały srebrnym kolorem (piąty kolor). W magazynie znalazło się dużo infografik, przekrojów i materiałów zdjęciowych, prezentujących np. pierzaste dinozaury, galerię naszych przodków, cyber zwierzęta, czy komputerowe kwiaty. Makietę urodzinowego „Focusa” przygotował dyrektor artystyczny Paweł Rafa z zespołem. Nakład to 195 tys. egzemplarzy.
Z okazji 15-tych urodzin redakcja miesięcznika Focus zaprasza czytelników na specjalny cykl spotkań pod szyldem Klub Focusa. Spotkania odbywają się w warszawskim salonie empik. Jego gośćmi byli dotychczas Bogusław Wołoszański, Artur Górski czy prof. Władysław Bartoszewski. Kolejną atrakcją przygotowaną dla czytelników są spacery Focus odkrywa Warszawę. Uczestnicy spacerów odwiedzili dotychczas były Dom Partii (dzisiejsze Centrum Bankowo-Finansowe), „Grubą Kaśkę” i Filtry Warszawskie. Szczegóły akcji na stronie: www.focus.pl.
Kampania wspierająca jubileuszowe wydanie miesięcznika rozpoczęła się 17 września br. i obejmuje telewizję (TVP, Polsat, TVN, TV4, TVN7, Discovery Channel, TVN24); kanały At Media (Ale Kino, Canal+, Canal+ Sport, Comedy Central, Domo tv, Kuchnia tv, National Geographic, Planete, VH1, Zone Romantica); prasę (Newsweek, Logo, TopGear, Auto Świat, Chip, Dlaczego, Cogito); tytuły G+J (Focus, Focus Historia, NG, Claudia, Gala); Radio PIN i ZET; działania na stronach: www.wp.pl i www.focus.pl.
Za kreację odpowiada Dział Marketingu miesięcznika „Focus”, dobór mediów: Dział Marketingu miesięcznika „Focus” i Dom Mediowy Starcom.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze