19.09.10, 11:59
Nowa, zmieniona Gala
20 września br. na rynku ukaże się nowa, zupełnie zmieniona "Gala". Pismo ma zyskać nową treść, szatę graficzną i lepszą nawigację. Powstały nowe rubryki i tematy. Dla zmienionej Gali przygotowany został nowy spot telewizyjny, do którego głosu użyczyła Kasia Figura.
Promocyjna kampania jesienna przygotowana przez zespół marketingu Gali obejmuje telewizję (TVP, Polsat, TVN, TVN 7, TV 4 oraz kanały w At Media), radio (RMF, ZET, ESKA), internet (wp.pl, gala.pl, kobieta.pl), prasę (magazyny G+J), niestandardowe formy promocji: współpraca tygodnika Gala z TVN w programie TOP Models zostań modelką oraz Miss Polonia w TVP.
Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyOd wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Komentarze