07.10.10, 21:06

Żewłakow najbardziej medialnym piłkarzem Ekstraklasy

Zawodnik GKS-u Bełchatów Marcin Żewłakow został najbardziej medialnym piłkarzem polskiej Ekstraklasy dzięki swojej skuteczności.

Zawodnik GKS-u Bełchatów Marcin Żewłakow został najbardziej medialnym piłkarzem polskiej Ekstraklasy dzięki swojej skuteczności. Łącznie w ciągu miesiąca na jego temat pojawiło się 891 publikacji – wyliczył PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, który wydał kolejny raport z badania POLSKA PIŁKA.

Najpierw powrót do kraju i zainteresowanie dziennikarzy wywołane transferem byłego reprezentanta Polski, później wejście smoka w ligowy rytm. To wszystko sprawiło, że Marcin Żewłakow był najczęściej opisywanym przez media zawodnikiem naszej ligi. Rozpoczął od bramki w przegranym (1:3) meczu z Jagiellonią Białystok. Następnie otworzył wynik spotkania z Ruchem Chorzów (3:2), by w czwartej kolejce dać swojemu zespołowi zwycięstwo w wyjazdowym meczu z Legią Warszawa (2:0 – obie bramki Żewłakowa). 

Badanie POLSKA PIŁKA obejmuje 1000 tytułów prasy ogólnopolskiej i regionalnej oraz 20 największych portali internetowych. Najnowszy raport dotyczy 14 tysięcy publikacji o polskiej Ekstraklasie i I lidze, jakie ukazały się od 1. do 31. sierpnia 2010 roku. PRESS-SERVICE Monitoring Mediów prowadzi badanie POLSKA PIŁKA od marca 2010 roku. Od tego czasu przeanalizował na potrzeby raportu ponad 65 tysięcy publikacji. 

Wynik Żewłakowa oznacza, że w sierpniu ukazywało się w prasie i Internecie średnio 29 publikacji dziennie, w których wymieniane było jego nazwisko, podczas gdy w lipcu br. było ich przeciętnie 8. Kolejne miejsce zajął Euzebiusz Smolarek (Polonia Warszawa), którego popularność w naszym kraju również rośnie po transferze do Polski. O Smolarku napisano 869 tekstów. W samej prasie to on był najczęściej wymieniany – o cztery publikacje wyprzedził Żewłakowa. W dodatku jego klub - Polonia Warszawa – był trzecim najbardziej medialnym w Polsce. Z bardzo dużą stratą do Smolarka trzecie miejsce zajął Maciej Sadlok (Ruch Chorzów) i Andrzej Niedzielan (Korona Kielce). Ekwiwalent reklamowy publikacji prasowych o Żewłakowie wyniósł 9,2 mln zł. Z kolei wartość publikacji o Smolarku to 11,2 mln zł. 

Komentarze

Powiązane

15.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 15 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 15 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba  wiedzieć.
14.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 14 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 14 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
13.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 13 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 13 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
12.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 12 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 12 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
11.07.24, 06:30
| prasa » informacje
Czułość. Wolność. Równowaga. Akcja społeczna Wysokich Obcasów i Wyborczej
Rozpoczęta 5 lipca br. nowa akcja społeczna „Czułość. Wolność. Równowaga” to inicjatywa „Wysokich Obcasów” i „Wyborczej”. Akcja potrwa rok.
11.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 11 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 11 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
10.07.24, 11:00
| prasa » informacje
Forbes Women rozpoczyna akcję 50 po 50
„Forbes Women” rozpoczyna inicjatywę „50 po 50”. W kolejnym numerze magazynu zostanie opublikowana lista kobiet po 50. roku życia, które odniosły sukcesy w różnych dziedzinach. Redakcja czeka na zgłoszenia.
10.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 10 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 10 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
09.07.24, 16:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Złap urlop od codzienności czyli Wyborcza na wakacje
Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl rozpoczęły kampanię pod hasłem “Złap urlop od codzienności”. Specjalnej ofercie prenumeraty na wakacje towarzyszą działania redakcyjne: cykle artykułów, podcasty, a dla podróżujących z przygodami czekać będzie Biuro Interwencji Turystycznej.
09.07.24, 07:30
| prasa » informacje
Grupa PMPG Polskie Media nowym wytycza kierunek rozwoju do 2026 roku
Holding mediowy PMPG Polskie Media, opublikował materiał informacyjny o kierunku rozwoju, który jest efektem zakończonego w marcu przeglądu opcji strategicznych.
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.