05.10.10, 20:42
Telewizja na kartę HD z nową kampanią promocyjną
1 października br. ruszyła nowa kampania promocyjna telewizji na kartę HD.
1 października br. ruszyła nowa kampania promocyjna telewizji na kartę HD. Kampania emitowana jest w telewizji oraz w internecie. Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała agencja ANIMADE. Za kreację kampanii w internecie odpowiedzialna jest agencja NEXT. Planowanie i zakup mediów należał do Domu Mediowego STARCOM.
Oferta telewizji na kartę HD podzielona została na trzy pakiety:
1. Pakiet domowy HD
25 kanałów TV: TVN HD, TVN HD +1, TVN, TVN 7, TVN 24, TVN Turbo, TVN Meteo, TVN Style, TVN Biznes, TVP 1, TVP 2, TVP Polonia, TVP Sport, TV 4, Wojna i Pokój, AXN, Kino Polska, Disney Channel, Disney XD, Da Vinci Learnig, nSport, Eurosport, Discovery Channel, Religia.tv, EskaTV.
2. Pakiet Domowy HD bez opłat
Pakiet wyselekcjonowany z Pakietu Domowego HD. W jego skład wchodzi sześć kanałów: TVP1, TVP2, TVN, TVN7, Religia.tv oraz dostępny w wysokiej rozdzielczości kanał TVN HD.
Dodatkowo kanały niekodowane - FTA (Free To Air) oraz kanały cyfrowej telewizji naziemnej (DVB-T).
Jest to pierwsza oferta umożliwiająca Użytkownikom nieodpłatny dostęp do programu w jakości High Definition w Polsce. Pakiet będzie aktywny dla użytkownika każdorazowo przez 12 miesięcy po wygaśnięciu dostępu do Pakietów, które użytkownik uprzednio doładowywał.
3. Pakiet Domowy HD Premium
10 kanałów w jakości HD: TVP HD, nSport HD, Eurosport HD, MGM HD, Animal Planet HD, Discovery Showcase HD, Nat Geo Wild HD, MTVN HD, BBC HD, Filmbox HD.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze