07.11.10, 17:10
Świąteczna kampania CYFRY+
3. listopada br. wystartowała kampania CYFRY+ podkreślająca wartość oferty programowej platformy, w tym bardzo silną ofertę sportową i filmową.
3. listopada br. wystartowała kampania CYFRY+ podkreślająca wartość oferty programowej platformy, w tym bardzo silną ofertę sportową i filmową. Przedstawia nowe promocje – 50 % rabatu do 11 miesięcy na wybrane pakiety CYFRY+ oraz pakiet kanałów premium CANAL+ i HBO tylko za 25,90 zł przez 8 miesięcy.
Bohaterką spotu jest mała dziewczynka z czerwonym lizakiem, pojawiająca się także w poprzednich kampaniach sprzedażowych i wrześniowej kampanii wizerunkowej.
30 i 15 sekundowe spoty reklamowe zostaną wyemitowane na antenie kanałów ogólnopolskich i tematycznych, takich jak: TVP1, TVP, Polsat, TVN, TVN 24, TVN Style, TVN Meteo, TVN Turbo, Polsat Sport, Kino Polska, FoxLife, Filmbox, Travel Channel, National Geographic Wild, Zone Reality, AXN, AXN Crime, BBC Lifestyle, 13th Street, TCM, AXN Sci-fi, Universal, Extreme Sports, VH1. Reklama radiowa będzie emitowana m.in. w stacjach: RMF FM, RMF Classic, RMF Maxxx, PR3, Radio Zet, Planeta FM, TOK FM, w sieci ESKA i Złote Przeboje. Oferta promocyjna będzie także promowana w Internecie.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze