01.12.10, 21:19

Wielka akcja Tiny – Serce dla Serca

Redakcja zbiera pieniądze na pokrycie kosztów leczenia dzieci z wrodzonymi wadami serca, podopiecznych Fundacji.

"Tina" od numeru 25/2010, dostępnego na rynku od 1. grudnia br., wprowadza cykliczny dodatek poligraficzny. Wydanie świąteczne rozpoczyna cykl książek kulinarnych do zbierania, które będą dołączane do kolejnych numerów pisma.

Dodatek kulinarny został wydany w poręcznym formacie, wydrukowany na wysokiej jakości papierze, w objętości 48 stron. Cena z książeczką wynosi 2,95 zł. W tym numerze dodatek zawiera 64 przepisy na świąteczne ciastka i ciasteczka.

W tym samym numerze rusza wielka akcja Tiny i Fundacji Serce Dziecka "Serce dla Serca". Redakcja zbiera pieniądze na pokrycie kosztów leczenia dzieci z wrodzonymi wadami serca, podopiecznych Fundacji. Akcję wspiera znana aktorka, Anna Dereszowska. Cały dochód z konkursu SMS Wydawnictwa Bauer, w tym wydaniu zostanie przekazany Fundacji z przeznaczeniem na pomoc dla rocznej Mai, która cierpi na poważną wadę serca.

Tina nr 25 dostępna jest w czterech wersjach – bez dodatku za 0,99 zł, z płytą CD "Najpiękniejsze kolędy Roberta Janowskiego" za 7,90 zł, z bajkami dla najmłodszych za 5,99 zł oraz z książeczką kulinarną do zbierania "Świąteczne ciasta i ciasteczka" za 2,95 zł. Objętość została powiększona do 76 stron, a nakład wynosi 675 tys. egz.

Ten numer Tiny jest promowany w telewizji: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN7 oraz w radiu RMF FM. Kreację spotu reklamowego przygotował Happy Hours, media zakupił Dom Mediowy MEC.




Komentarze

Powiązane

16.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 16 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 16 marca?
15.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 15 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 15 marca?
14.03.25, 09:01
| prasa » informacje | internet » informacje
Murator.pl w nowej odsłonie nowy design i przejrzysta nawigacja
Portal Murator.pl, będący częścią Grupy ZPR Media, przeszedł metamorfozę wizualną, odświeżając swój layout zgodnie z kluczowymi cechami „Muratora” – polskiej marki budowlanej. Nowy design charakteryzuje się jasnym, przejrzystym i czytelnym układem, opartym na trzech dominujących barwach: bieli, żółci i czerni.
14.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 14 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 14 marca?
13.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 13 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 13 marca?
12.03.25, 06:00
| prasa » informacje
Zmiany w Grupie Agora. Maksymilian Salski z nową rolą
W marcu 2025 roku Maksymilian Salski objął stanowisko Chief Subscription Officer w Grupie Agora. 
12.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 12 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 12 marca?
11.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 11 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 11 marca?
10.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 10 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 10 marca?
09.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 9 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 9 marca?
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 09.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.